22 Kasım 2012 Perşembe

ben her son bahar grip olurum:)

SONBAHAR:)en sevdiğim mevsim.Sonlarına doğru geldik artık kıs ayları kapıya dayandı..Benim için bir sonbahar klasiği gribal sendromlar..Ahh bu burun akıntısı yok mu çıldırtıyor resmen.Eczaneme gelen hastalar bile  şaşırıyor halime'' eczacıda hasta olursa bizim torunlar napsın hanım'' diyen amcalar,''sizede gecmiş olsun eczacı hanım'' diyen teyzeler..Neyse atlatıcam insalah.Ben sonbahardan bahsetmek istiyorum aslında  bazılarına hüzün verir sonbahar... Eylülde doğdugumdan mıdır,esimle eylülde tanıstığımdan mıdır ben  seviyorum işte..Herkes yazı iple ceker ben sonbaharı..tabiki bunda Adanalı olmanında etkisi vardır sanırım sıcak yaz günleri sonrası nasıl güzel geliyor anlatamam.Bu sonbahar uzun zamandır yapmak istediğim seyi kendi blogumu yazmaya basladım ; günlük gibi içimden gelen herseyi yazmaya çalısıyorum.Bayram tatilinde İspanya ya gittiğimiz için gezdiğim yerleri yazmaya calıstım.Bu hafta sonu çok isteyip te bir türlü gidemediğim kurabiye kursuna  katılacagım.Uzun arastırmalar sonrası bulduğum Kırmızı Mutfak' ta eğitime katılacagım,gercekten çok heyecanlıyım.Şeker hamuru ile ortaya neler çıkacak sabırsızlıkla bekliyorum.Ama iyilesmem gerekiyor pazara kadar.Bitanecik eşim sürekli sen hasta olacagına ben olayım diyor:)bu aksamda ballı limonlu ıhlamur içirir kesin..Uğur böcekli bardağımla ıhlamur çayına ancak katlanabiliyorum:)

Hiç yorum yok :