26 Ocak 2013 Cumartesi

kahve dünyası hediyelerim:)

Herkese mutlu haftasonları...Adana'da hava biraz garipti bugün yağmurla güne başladık sonra güneş yüzünü gösterdi.Bugün tembelliğim üzerimdeydi evden dışarı çıkmak istemedim açıkçası.Genelde haftasonlarını evimde geçirmek istiyorum zaten;işteyken evimi çok özlüyorum.Neyse lafı fazla uzatmayayım sömestr olunca kardeşim Adana'ya geldi.Gelirken de eli boş gelmemiş,bize Kahve Dünyasın'dan hediyeler almış.
Ahududu aromalı sıcak çikolata ve Bonte getirmiş.Bonte harika bir lezzet,bir oturuşta fotoğraftaki kovanın hepsini bitiriyorum:)

Bonte;özel bisküvisinin önce beyaz çikolata sonra sütlü çikolata ile kaplanmasıyla yapılmış harika bir atıştırmalık.Kardeşim bize portakal aromalı olanını getirmiş,onu da çok sevdik:)
Ahududu aromalı sıcak çikolatada çok lezzetli.Gerçek bitter çikolata ve ahududu ile yapılmış.Sütle hazırlanıyor,içimi çok rahat biz bugün denedik güzeldi.
Kahve Dünyası'nın lafı geçmişken fondü setimizi de paylaşayım istedim.Bunu kardeşim geçen yılbaşında almıştı bize.Evde fondü keyfi yapmak çok güzel oluyor, misafirlerimize yaptığımızda çok hoşlarına gidiyor.
Sette iki çatal,küçük bir kase ve tealight bulunuyor.İster beyaz  ister bitter çikolata alıp  kasesinde eritip, yanında da istediğiniz meyve dilimleriyle servis ediyorsunuz.Bol kalorili ama tadı enfes oluyor,benden söylemesi:)

Eğer sizde erimiş çikolatanın meyveyle oluşturduğu bu lezzeti evinizde yaşamak isterseniz bu fondü setinden almalısınız:)Kahve Dünyası'nın online satışı var burdan bakabilirsiniz:)
Bu da bitanecik kardeşimin bana hediyesi:)Cupcake hastası bir ablası olduğunu bildiğinden bana şirin bir anahtarlık getirmiş tek kelimeyle bayıldım:)


Hediye almak insanı inanılmaz mutlu ediyor...Herkese sevdikleriyle geçireceği musmutlu bir haftasonu diliyorum.Sevgiler..

18 yorum :

Eda Dolu dedi ki...

Anahtarlık çok tatlıymış. Sıcak çikolata da kışın favori içeceğim :) Ne zaman Kahve Dünyasın'na gitsem fondü yerim, gerçekten harika oluyor. Bu fondü setinden alıcam ben de mutlaka. Bu arada canım adın izleyici listemde gözükmüyor nedense :(

ömür inandı dedi ki...

canım tesekkür ederim:)bencede almalısın evde bir başka oluyor fondü keyfi kontrol edeyim cnm listende neden gözükmüyorum iyi geceler

Aycelce Hayat dedi ki...

ahududulu sıcak çikolatayı inanılmaz merak ettim.

ömür inandı dedi ki...

Biz begendik hafif meyveli bi tat guzeldi:)

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

hediyeler iştah açıcıı :)güle güle kullanın hepsini...

ömür inandı dedi ki...

çok tesekkür ederim uğurböceğimmutfağı:)

Gurme Şirine dedi ki...

hediyelerine bayıldım :)
afiyet şeker olsun...
güle güle kullan canım........

acemi gelin dedi ki...

böyle kardeş her eve lazım:)

ömür inandı dedi ki...

Gurme sirine,acemi gelin cok tesekkur ederim

Sevimli Mutlu Huzurlu dedi ki...

Keşke benimde böyle kardeşim olaydı :) Evin en küçüğü olmak bu yüzden çok kötü :) Afiyetle için tatlımmm :)

ömür inandı dedi ki...

seimli mutlu huzurlu;
öncelikle hoşgeldin:)
evet kardeşimi çok seviyorum:)çook tesekkürler

Durucayaşamak-Eda dedi ki...

hımmmm hımmm akşam akşam nasıl canım çekti bu güzelliği.en kısa sürede almalıyım kahve dünyasından bu güzellikleri.kardeşinde bende istiyorum bize:))))

ömür inandı dedi ki...

durucayaşamak;çoook teşekkürler fondü seti süper almalısınız bencede:)

gooogoook dedi ki...

Hakikatten fondü seti benim de aklımda... almayı düşünüyorum bakalım ne zaman olacak:)

ömür inandı dedi ki...

Gooogook kahve dunyasina gitmeyi beklemeyin,online alin gitsin:) tesekkurlrr

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

hepsi çok ciciiii :) afiyetle ye.

ömür inandı dedi ki...

çok teşekkür ederim leylanın kahve dükkanı:)

Adsız dedi ki...

bu fondünün ücreti ne kadar acaba yemek için?