15 Şubat 2013 Cuma

aşk günü:)

Dün sevgili sevgilim için mükellef bir aşk menüsü hazırladım:)Özel günlerde aşkıcımla evimizde baş başa yemek yemenin keyfi çok başka bizim için:)Sevgililer günü içinde kafamda bir menü tasarladım ve iş çıkışı koştur koştur markete gidip 1 saat gibi bir sürede romantik bir akşam yemeği hazırladım:)
İş çıkışı acele acele hazırladığım masamız böyleydi:)Pembe pembe romantik bir masa hazırladım.Menümüzde tire kebap,fırında baharatlı elma dilim patates,mevsim salata ve aşk tatlısı vardı:)
Şamdan olarak kadehleri ters çevirip kullandım çok şık oldular,çiçek kokulu pembe tealightlar hem çok tatlı oldu hemde kokulu hoş bir ortam oluşturdu:)

Ana yemeğimiz tire kebap:)Çok fazla vaktim olmadığı için kurtarıcım oldu diyebildim,hem çok lezzetli hem de pratik oldu.Marketten aldığım tortilla ekmeğinin üzerinde servis ettim.Havuçtak kalpler yapmaya çalıştım bu arada bizim evdeki havuçlar küçükmüş büyük olsaydı daha güzel olurdu ama denemiş oldum:)

Fırında patates bayılıyoruz bu tada ailecek:)Hem yemeklerin yanında garnitür olarak yapıyorum hemde kahvaltılarda yapıyorum severek yiyoruz.
Eee böyle bir sofra salatasız olmaz dimi ama...çabucak bir  mevsim salatası da yaptım:)

İşte karşınızda gecenin en tatlı sürprizi:)Aşkıcım bayıldı buna,aşk tatlısı dedik adına:)Sevgililer günü tatlısız olmaz diye çilekli puding hazırladım.Üzerinede pembe simlerle kalp yaptım çok şirin oldu:)Hazır puding kullandım kendim yapmak isterdim ama vakit yoktu,olsun ben bol bol sevgi kattım içine:)


Sevgili sevgilim evimize gelmeden önce kırmızı elbisemi giyip makyajımıda yapabildim.Vee kapıyı kocaman bir gülümseme ve romantik bir öpücükle açtım.Güzel bir kırmızı şarap eşliğinde çok güzel bir gece geçirdik.Aşkıcımda beni unutmamış çok şık bir şal almış bana:)

Ben bitanecik aşkımı o olmadığı zaman nefes alamayacak kadar çok,deliler gibi,şımarmama izin verdiği için daha da çok,dünden daha da fazla her zaman ve sonsuza kadar seveceğim:)




''Benim O''sevgililer günü reklamı süper:)izlemediyseniz izleyin mutlaka:)sevgiyle kalın...
herkese musmutlu hafta sonları:)





54 yorum :

Eda Dolu dedi ki...

Harika bir sofra olmuş bayıldım :) Menü de şahaneymiş, hele o tatlıya bayıldım çok güzel gözüküyor. Ellerine sağlık canım, seneye inşallah ben de böyle sofralar hazırlıycam müstakbel kocişe :) Daha nice seneler olsun, mutluluğunuz daim olsun canım :)

ömür inandı dedi ki...

edacım çok teşekkür ederim:)Sen daha güzel sofralar hazırlarsın inşallah kocişine:)öptüm canım

Sevimli Mutlu Huzurlu dedi ki...

Canımm harika olmuş hayrann kaldımm :):)
Tatlının üzerine nasıl yaptın onuu :) Çok şirin olmuş Allah'tan 1 saatin varmış daha deyimm Maşallahh :)
Darısı bizlere inşallahhhhhhhhh

nevininyemekleri dedi ki...

Allah her gününüzü ilk gün gibi yaşamayı nasip etsin inşallah. Daha nice güzel sofralarda eşinizle ve sevdiklerinizle olun inş. Hayırlı Cuma'lar . Sevgiler :))

ömür inandı dedi ki...

sevimli mutlu huzurlu;çok teşekkür ederim.Cnm kalpli şablonum vardı pasta malzemeleri satan bir yerden almıştım onu kullandım,ama kagıda çizip kalp kısmını keserek te yapabilirsin.daha güzel masalar hazırlarsınız sizde umarım sevgiler

ömür inandı dedi ki...

sevgili nevin; güzel yorumun için çok teşekkür ederim:)

selma tamer dedi ki...

her sey cok guzel olmus tatlıda ısı noktalamıs

SeaBelle Cinar dedi ki...

Canım masanız gerçekten aşk dolu olmuş.İşte kadın isterse 1 saatte neler neler olabiliride gördük :) ayrıca tatlı çok şeker görünüyor.daa simi şu tatlı malzemeleri olan yerlerdenmi alıyorsun.nasıl temin edebiliriz. sevgiler Ömürcüm:)

ömür inandı dedi ki...

cok tesekkur ederim selmacim:)

ömür inandı dedi ki...

cook tesrkkur ederim:)evet bir saatte yaptiklarima bende sasirdim
simleri ben pasta mslzemeleri satan biyerden almistim ama www.barmar.com dan alabilirsiniz envai cesit sus var orda sevgiler:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çookk güzell yaa ben de böyle sofralar hazırlamak istiyorummm :))) ellerine sağlık canım benimm tatlına da ayrı bir bayıldımm :) mutluluğunuz ÖMÜR boyu sürsün ;))

ömür inandı dedi ki...

boşnak kızı;çok teşekkürler tatlım eminim sen daha güzellerini yapacaksın:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Her şey çok özenli çok güzel :) o kadar kısa sürede helal olsun yani.. Sevginiz daim olsun canım..

Busra Kahveci dedi ki...

Harika bir sofra olmuş :)Hele tatlı çok güzel olmuş.Allah mutlulugunuzu ve huzurunuzu evden eksik etmesin..

zerrin tekin dedi ki...

ne yaptığın,ne yediğin önemlimi, mühim olan aşk gözlüğü ile bakmak oda süper olmuş.:)ellerinize saglık.daha nice sevgililer gününe...takibe aldım sevgiler...

pembe mor alg dedi ki...

var ya öle bi özendimki şimdi zng.a gidip sofra hazırlayabilirim
o pembe tatlı nedir ya simden benmde bulmam lazım
aşk dolu yıllar size öpüyorm çok

Sayın KARACA dedi ki...

Bende geçen sene böyle güzel bir sofra hazırlamıştım sürpriz olarak :) Ellerine sağlık herşey çok güzel görünüyor.Altın yıldızı tatlıya veriyorum yalnız :)) Mutluluklar dilerim

Elifle hayata dair dedi ki...

Ellerine sağlık, her gününüz sevgililer günü gibi geçsin :) sevgiler

ömür inandı dedi ki...

pembe esinti cok tesrkkurler tatlim:)amin cnm

ömür inandı dedi ki...

cooook tesekkur ederim tatli yorumunuz icin:)

ömür inandı dedi ki...

hosgeldiniz zerrin:)cook tesrkkur ederim yorumunuz icin

mes dedi ki...

Masa çok güzel görünüyor, mutluluğunuz daim olsun.

tidyghost.blogspot.com

ömür inandı dedi ki...

cicim sende yaparsin gidince:)dr.oetker cilekli puding:)azicikta simm optum seker

ömür inandı dedi ki...

sn.karaca:)coook tesekkurler

ömür inandı dedi ki...

keskee oyle olsa:)tesekkur ederim elif

ömür inandı dedi ki...

mess cook tesrkkur ederim:)

Ponti dedi ki...

Bayıldım bu pembe masaya çook şeker. 1 saatte bunları hazırlayacak yetenek bende de olsa diyorum bazen ama sonra geçiyor, hiç aram yok mutfakla :D
Nice sevgililer gününüz hep aynı tatta geçsin inşallah, aşkınız daim olsun :)

Julia dedi ki...

Canim sofra harika gorunuyor. O cicekli tabaklari cok seviyorum... Ellerine saglik...

herşey tadında dedi ki...

işte benim blogda bahsettiğim evli çift;)
herkes böyle olmalı
boşlamamalı böyle günleri
harika bir akşam yemeği olmuş
ellerine yüreğine sağlık
allah ayırmasın canımm

Roseone (1Gül) dedi ki...

Herşey nefis görünüyo ellerine sağlık canım :) daha nice sevgililer günü görün inş. )

ömür inandı dedi ki...

ponticim cook tesekkur ederim:)istedikten sonra herseyyy yapiliooo

ömür inandı dedi ki...

julia coook tesekkyr ederim:)bende bayiliorum tabaklarima:)))

ömür inandı dedi ki...

roseone coook tesekkur ederim:)insalah cnm

Aycelce Hayat dedi ki...

sofra inanılmaz güzel, ellerine sağlık , aşk tarlısı da çok güzel gözüküyor simli kalbe bittiim :)

ömür inandı dedi ki...

coook tesekkurler hersey tadinda:)

ömür inandı dedi ki...

ayselcim cok sagol tatlim:)

mutfagabuyrun dedi ki...

masa harika canım.pudingede bayıldım.ellerine sağlık.mutluluğun daim olsun.sevgler.

Didem Özkan dedi ki...

Ne kadar güzel bir masa olmuş, tüm detaylar harika.. Aşk tatlısına ise bayıldım! Tam güne uygun olmuş :)
Blouma yaptığın ziyeret için çok teşekkür ederim, takipteyim artık :)
Çok sevgiler.

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık canım....
afiyetler olsun...
pembe kalpli ttalına bayıldım :)

ömür inandı dedi ki...

mutfaga buyrun cook tesekkur ederim:)

ömür inandı dedi ki...

sevgili didem hosgeldkniz sizde:)tesekkur ederim guzel yorumun icin

ömür inandı dedi ki...

sirinecim cookkk tesekkurler cnm:)

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

sevgi dolu nice nice lezzetli sofralarınız olsun, ellerinize sağlık...

inciÇiçeği dedi ki...

çokk tatlı bir sofra olmuş ama,nice aşk dolu yıllara,hep aşk tatlıları yiyin;))

ömür inandı dedi ki...

incicicegi cokk tesekkur ederim:)

ömür inandı dedi ki...

hayat mutfakta guzel tesekkur ederim:)

:::ZEYNO'NUN MUTFAĞI::: dedi ki...

Süper bir masa hazırlamışsın canım ellerine sağlık..Çok yaratıcısın belli..Kadehleri ters çevirip şamdan yapma fikri süper..Bende çok severim nesneleri değiştirer kullanmayı..Tatlıylada son noktayı koymuşsun zaten..Ellerine emeğine sağlık...Sevgiler..

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

canım yaa negüzel bir masa hazırlamışsın,nede samimi içten anlatmışsın,fotoğrafınızda bayıldımm :)) mutluluğunuz her daim sürsün inşallah nice mutlu senelerinizee :)

ömür inandı dedi ki...

gulsencim cook tatlisin tesekkurler guzel yorumun icin:)amin cnm insalah

ömür inandı dedi ki...

sevgili zeyno cok sagolun:)hosgeldiniz bloguma sevgiler

mor menekşe dedi ki...

çokk güzelmiş aşk tatlına bayıldım bir saat içinde bile olsa aşk gösterildiğinde güzel sevginiz daim olsun canım

ömür inandı dedi ki...

mor menekse cok tesrkkur ederim;)

özge kırkgöz dedi ki...

Cok guzel ellerine saglik. Tabaklarini nerden aldin bayildim

ömür inandı dedi ki...

tesrkkyr ederim ozge :)servis tabaklarim pasabahceden