25 Şubat 2013 Pazartesi

bizim balkonumuza bahar geldi:)

Herkese keyifli,huzurlu,sağlıklı,bol kazançlı bir hafta diliyorum:)Güzel bir pazartesi,güzel bir hafta olsun...
Adana'da bahar yavaş yavaş gelmeye başladı,güneş kendini iyice hissettiriyor artık.Baharı çok seviyorum ben ,sevmeyen yoktur herhalde rengarenk çiçekleri,kelebekleri,cıvıldayan kuşları kim sevmez ki....Bu haftasonu hep evdeydik,eşimle evimizde keyif yapmayı tercih ettik.Bol bol uyudum ,dinlendim,yeni tarifler denedim,Balkonumuzdaki çiçeklerimizle ilgilendim ve onları fotoğrafladım tek tek.Pazartesi günü paylaşayım istedim hepsini ,içimiz açılsın güne ve haftaya güzel başlayalım istedim.Şehir koşuşturmacasında doğadan uzak yaşıyoruz bir çoğumuz,gerçi ben bu konuda biraz daha şansliyım evimizin olmasa da eczanemin bahçesi var en azından:)Evimizinde balkonu var bahçeden eksiği olmasın istedim.


Karşınızda balkonumun güzellikleri:)Arkadaki apartman kirliliğini alan güzelliklerim:)Sümbülleri çok seviyorum harika kokuyorlar.Balkona çıktığımızda kokusunu buram buram hissetmek kadar güzel bir duygu olamaz.
Mor sümbülümde açıyor yavaş yavaş:)Adana'da her yerde satılıyor bunlardan ,hem çok güzel kokuyor ,görünümleri güzel hem de çok uygun fiyatlılar.Hemen hemen birçok rengide var.Ben bayağı aldım:)
İki senedir balkonumuzu renklendiren krizantemlerim:)Çok dayanıklılar gerçektende,çok yıllık olduğu için her bahar açıyorlar,tavsiye ederim.
Benim güzel çuha çiçeklerim:)Nasıl zarifler değil mi??



Havanın güzelliğini fırsat bilip,çiçek kokuları eşliğinde kahve yaptık kocacımla:)



Balkonumuzdan kareler böyle:)Havaların iyice ısınmasını kahvaltılarımızı,akşam yemeklerimizi balkonumuzda yapmak istiyorum artık:)
Sevgilerimle......

52 yorum :

Sevimli Mutlu Huzurlu dedi ki...

Ayyy nasıl mutluu oldum içim kıpır kıpır oldu canımmm :) Evet gelsınn yaz hemennn :) Kahvede güzel olmuş ohh çok severimmm:)

derya SEZGİN dedi ki...

Oyyyy maşallah harika çiçekler canım
bayıldım.Evet Adana'ya bahar gelmiş
tir tadını çıkarın.Çok tatlı ve güzel
bir gelin olmuşsun maşallah.Rabbim evinizden huzuru,sevgi ve saygıyı ek
sik etmesin öpüyorum...

selma tamer dedi ki...

hepsı cok guzel ıcımı actın bahar geldı bırden bende hemen cıcekler alıyorum balkona

nevininyemekleri dedi ki...

Resimler insanın içini açıyor canım.Bayıldım:)

Elifle hayata dair dedi ki...

ne güzel çiçekler hepsi birbirinden güzel canım:)

HAYATBÖYLEBİŞİ dedi ki...

İnsan hayatını güzelleştirmesi aslında kendi elinde diye geçirdim içimden bu yazını okuduktan sonra..çok güzel olmuş balkonun cnaım..sevgiler..

BOŞNAK KIZI dedi ki...

kumkuat'ı hiç duymamıştım canım balkonda yetişmesi çok güzel :) Balkon gerçekten çok önemli yazın neredeyse balkonda yaşıyor insan :)) çiçeklerine de bayıldımmm

Gurme Şirine dedi ki...

çiçekler çok güzel...
ama siz daha da güzelsiniz :)
Allah mutluluğunuzu daim etsin :)

pembe mor alg dedi ki...

bengovil
canlısıda kurusuda harika balayında bol bol koparmıştım:)

Roseone (1Gül) dedi ki...

Çok güzel çiçekler bayıldım :) balkon süper görünüyo .)

cemre dedi ki...

renkler içimi açtı, misss gibi kokuları burnuma geldi sayende..evde kedimiz olduğu için çiçek barındıramıyorum ama senin gibi benim dükkanında bahçesi var Allahtan ki hevesimi orada gideriyorum. sümbüller benim favorimdir geçen sene bahçeye dikmiştim gel gör ki haset komşulardan biri bir gece söküp götürmüş :( bir daha çiçek dikmeyeceğim diye yemin etsemde dayanamıyorum bu bahar gene dikeceğim kesin :))

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Balkonsuz ev hakikaten ev gibi olmuyor. Negüzel olmuş çiçeklerin öyle hakikaten içim açıldı :) çok iyi geldi baharı bekleyen bana :)

ilkmuh dedi ki...

benimde geçen sene aldığım sümbüllerim açmaya başladı:))rengarenk çok güzel görünüyorlar, içim açıldı

Hülya Karayel dedi ki...

canım harika bir post olmuş. izmir'in bu bahar gününde (evet hiç şubat gibi değil şu an hava) bu çiçek fotoğrafları harika geldi içimi açtı resmen :) ben de evimize çiçekler almaya başladım yavaş yavaş. ofisim için de alacağım :) çiçeklerle ilgili daha çok post yayınla lütfen! :)

Hacer Yavuz dedi ki...

Baharın müjdesi bize,çiceklerin açması:) sitenizi takibe aldım:)
banada misafirliğe beklerim.

acemi gelin dedi ki...

evet yaz gelsin artıkkkk
bende sadece salon bitkilerini severim
ama nedense hiç yok
çiçeksiz ev olurmu şimdi kızdım kendime
sizinkilerde ço güzel
ama en güzel olan son resimdeki sofranız:))

Cizel PEZUK dedi ki...

Merhaba,çiçeklere bayıldım çok güzeller yaz gelmesede baharı yaşattın bize ,bir ay sonra biz de süsleriz balkonları.Sıcacık bir paylaşım olmuş.Sevgilerimle

Rümeysa dedi ki...

Ömürcüm çiçeklerinin kokusu taaaaa buralara kadar geldi desem inanma ama çok güzel görünüyorlar.inan çiçek sevginden senin ne kadar ince bir ruha sahip olduğunu çıkardım.sevgilerimle

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

Ömürcüm bana çok pozitif bir enerji veriyorsun,gezmeyi sevmen deli dolu oluşun cıvıl cıvıl zevklerin,seni kendime çok yakın hissediyorum,ruhumuz benziyor sanki ;)
balkonunuz çok güzel olmuş için açıldı oh be :)fotoğrafınız zaten ayrı bir hoş :)

inciÇiçeği dedi ki...

sümbüllerin harika ne kadar tatlı bir balkon burası böyle:)) balkonda oturmaya,kahvaltı etmeye bayılırım,benim düğün fotoğraflarımda da begonviller başroldeydi:) bende alıp yetiştirmeyi çok istiyorum...sevgilerrr

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

İcim acildi canim bende cok severim cicekleri bayidim cok guzel ciceklerin balkonunuda kelebeklerle ne kadar suslemissin oyle iyi fikir oldu bana:-) bende aslen Adanaliyim cogu akrabamiz orada ve yaza insallah bir Adana turu yapmak istiyoruz ailecek:-) sevgilerimle

Julia dedi ki...

Butun cicekler harika!!! Ama bu kelebeklere bayildim. Balkon icin super bir fikir :)

ömür inandı dedi ki...

canim bende ayni dysunceleri sana karsi hissediyorum:)cok tatlisin
cok tesrkkur ederim optum cokca

ömür inandı dedi ki...

adanalisiniz demek:)cok mutlu oldu m
guzel yorumunuz icinde tesrkkur ederimsevgili ozlem:)

ömür inandı dedi ki...

cok cok tesrkkurler tatlim:)

ömür inandı dedi ki...

derya ablacim guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim cok naziksiniz:)

ömür inandı dedi ki...

evett yaz gelsin ciddende:)tesekkurler sevgiler

ömür inandı dedi ki...

selmacim tesrkkur ederim:)tam cicek alma zamani sevgiler

ömür inandı dedi ki...

sevgili nevin cok saol:)

ömür inandı dedi ki...

elifcim tesekkur ederim:)

ömür inandı dedi ki...

evlenince sizde alin balkona:)kumkuat super bi meyve optum tatlim

ömür inandı dedi ki...

ayy simaricam sirinecim o senin guzel gorusun :)

ömür inandı dedi ki...

duygucum saol tatlim:)

ömür inandı dedi ki...

birgul tesrkkurler:)

ömür inandı dedi ki...

ayy ne fena komsulariniz varmis:)sinir oldum tesekkurler guzel yorumunuz icin

ömür inandı dedi ki...

meryemcim tesrkkur ederim:)

Özgür Tatlar dedi ki...

balkon ne guzel gorunuyor.bahar gelmis,cicekler acmis.

ömür inandı dedi ki...

rumeysacim cok tesekkur ederim:)cok incesin opuyorum

ömür inandı dedi ki...

ilkmuh tesrkkurler sekerim:)

ömür inandı dedi ki...

sevgili hulya cok tesekkur ederim:)yeni ciceklerim oldukca eklerim sevgiler

ömür inandı dedi ki...

tesrkkurler:)

ömür inandı dedi ki...

acemi gelin tesrkkurler:)cicekler eve renk katiyor sizde alin sevgiler

ömür inandı dedi ki...

tesekkurler cizel:)sevgiler

ömür inandı dedi ki...

ozgur tatlar:)baharin gelisi cok guzel ciddende tesekkurler

ömür inandı dedi ki...

julia tesekkurler:)evet kelebekler cok tatli duruyor sevgiler

ömür inandı dedi ki...

incicicicegi cok tesekkurler:) sevgiler

secil izm dedi ki...

Klasik Adana dam manzaraları :)))
Çok beğendim çiçeklerini, ben de begonvil delisiyim ama yavruağzı gibi ve pembe beyaz karışık olanlardan istiyorum bir gün :)
Benim sümbül ve lale soğanları kayboldu yenilerini almalıyım sanırım. Eminim evin içinde de hercai menekşelerin vardır, katmerli yaprakları olanlardan buldum çok mesudum!

Aslı dedi ki...

Hangisine yorum yapayım şaşırdım ne kadar güzel çiçekler bunlar :) bu soğuk günde içimi açtılar inanın.
Kum kuat o kadar ilginç geldiki bana hiç bilmiyordum. Nasıl güzel bir şeymiş bu böyle :)

ömür inandı dedi ki...

tesekkurler asli.kumkuat super bir agac meyvelerinin tadi enfes

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

Allahım o kelebekler....

zehra dedi ki...

Çiçeklerine bayıldım. Çiçek çok seven biri olarak bu ara çiçeklerimden dertliyim. Ama orkidelerimden biri kıpırdanmaya başladı, mutluyum. Açınca paylaşacağım. sadekahvekeyfi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

http://site.com - [url=http://site.com]site1[/url] site
site2