18 Mart 2013 Pazartesi

damla çikolatalı cookie:)

Herkese kocaman bir merhaba...Blogumdan ayrı kaldım bir süredir yazmayı,paylaşmayı çok özlemişim.Bu süre zarfında bana mail atan meraklarını ileten tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.Artık buralardayım paylaşacaklarım birikti,sabırsızlanıyorum yazmak için...Tarifime geçeyim en güzeli:)Tarif Lezzet Dergisin'den biz beğenerek yedik yaparsanız pişman olmazsınız:)

DAMLA ÇİKOLATALI COOKİE:

Malzemeler:

  • 250 gr tereyağı oda ısısında olmalı
  • 140 gr toz şeker
  • 150 gr esmer şeker
  • 1 yumurta
  • 335 gr un
  • 1 tatlı kaşığı karbonat
  • 375 gr damla çikolata


Öncelikle fırını 180 derecee ayarlıyoruz.Un ve karbonatı bir kaba eliyoruz.Tereyağı ve şekerleri mikserle krem kıvamı alana kadar çırpıyoruz.Un karışımını ekleyip karıştııyoruz.Son olarak damla çikolataları ekleyip yoğuruyoruz.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp,ortasına hafifçe parmağımızı bastırıp, yağlı kağıt serili tepsiye alıyoruz.Tepsiye aralıklı diziyoruz pişerken yayılıyorlar.15 dk pişirip tel ızgara üzerind soğutup,servis ediyoruz.



Çay yada kahve yanına  süper bir kurabiye oluyor.Kalan kurabiyeleri kavanozda saklayıp,tazeliği bozulmadan tüketebilirsiniz.


Afiyet bal şeker olsun:)Sevgiler.....



14 yorum :

derya SEZGİN dedi ki...

Canımmm şükür kavuşturana hoşgeldin.
Cookilerin yanında çayda varsa hemen
geliyorum:)))Ellerine sağlık öptüm.

mor menekşe dedi ki...

uff harika görünüyo ellerine sağlık cnm

Cizel PEZUK dedi ki...

Harika bir kurabiye ile hoş geldin nerelerdeydin,ben de merakla paylaşımlarını bekliyorum.ellerine sağlık...

ömür inandı dedi ki...

hosbuldum ablacim ozlemisim:)cay yaparim yeterki gelin opuyorum

ömür inandı dedi ki...

mor menekse tesekkur ederim:)

ömür inandı dedi ki...

cizel tesekkur ederim biraz uzak kaldim ama geldim artik sevgiler

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

Ömürcüm nerelerdesin :))
neyse çok güzel kurabiyelerle döndün afettik seni :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

hoşgeldin canımm :) ellerine sağlık yine döktürmüşsün :)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Ne çok tarifim oldu, bu güzellikleri de akledim hemencik, ellerine sağlık canım benim :)

eda dedi ki...

iste ben bunu çok severim :) ellerinize saglik !

ilkmuh dedi ki...

çayım var kurabiyem yok:(((ellerine sağlık ve hoşgeldinnnnn:)))

pembe kekik dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok severim. Blogunuzu çok beğendim. Sevgiler.

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Böyle bisküvi tarzında kurabiyeleri çok severim
Harika görünüyorlar
Ellerine sağlık
Sevgiler:)

Gurme Şirine dedi ki...

çayda varsa geliyorum canım...
ellerine sağlık...