21 Mayıs 2013 Salı

ben geldim:)

Uzuuun zamandır blogumla ilgilenemedim.Bu süre boyunca bana mail atan,hatrımı soran herkese çok teşekkür ediyorum.Geleyim blogumdan ayrı kalma sebebime;harika bir sebebim var beni anlayacağınıza eminim,minik bir bebiş benimle artık.Birlikte günleri sayıyoruz:)14+2 haftalık olduk şimdi.Zamanın hiç bu kadar yavaş geçtiğini hissetmemiştim şimdiye kadar.Miniğimi o kadar erken farkettim ki günlerce beklemek zorunda kaldım.Miniğim yaşama tutunacak mı diye düşünmekten uyuyamadım.Son durum gayet iyi iki hafta önce ikili testimizi yaptırdık şükür bir sorunumuz yok.Gayet sağlıklıyız,haftaya kontrolumuz var saatleri sayıyorum desem yeridir.Henüz miniğimin varlığını fazla hissedemiyorum,göbeğim hala belli değil ve bebişimizin hareketlerini hissetmek için erken:(  Ama ultrasonda onu görmek kadar güzel bir duygu olamaz ,her kontrolumuzde biraz daha büyüyor olmasını şaşkınlıkla izliyoruz.Birde eve gelip doktorumuzun verdiği cd'yi tekrar tekrar izliyoruz:)Doktorumuz son kontrolunde cinsiyeti hakkında ufak bir ipucu versede net olarak haftaya öğrenebiliriz sanırım.Eşimde bende alışveriş yapmak için o günü bekliyoruz.Ne kadar heyecanlı olduğumu anlatamam.Bu duyguyu yaşamak isteyen herkesin en kısa zamanda tatmasını diliyorum.Minik bebişim ve benden kocaman sevgiler.....

24 yorum :

pembe mor alg dedi ki...

ayy yavrum benm ya
yerm bak bana kmse cd vermedi çok alındım şimdi:))
bana mail atsana merak ettm cinsiyetini
öperm kuzumla seni

Mes TidyGhost dedi ki...

Caniiiiim tebrik ederim. Minik bebegini saglikla kucagina almayi nasip etsin Allah, zaman yavas geciyor demissin ama bu gunlerin tadini cikar, naz yapmayi ihmal etme :D

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

Cok sevindiiiiimmm:)
Hayirli olsun ömürcüm saglikla kucagina alirsin insallah:)
Tebrik ederim ve öperim:)

Elif gündüz dedi ki...

Ayyy çok sevindim Ömürcüm senin adına Allah sağ salim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım:)))sevgiler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hep aklımdaydın bir ara baktım mailini sayfanda göremedim, sonra malum düğün hazırlığı yoğunluğumdan yorum bırakamadım..

Dilerim sağlıkla kavuşursunuz, öpüyorum..

AYSEL KAYA dedi ki...

tebrik ederimm:) Allah kucağına almayı nasip etsin. Bu yıl bloggerların yılı ya bir çok blogger hamile ve doğum yapmış durumda. ben de kızıma kavuştum bu arada :)
sevgiler

Sevimli Mutlu Huzurlu dedi ki...

Ayy bugünlerde mutlu mutlu haberler alıyoruzzz birsürü teyzee olacağımm çok mutlu oldumm Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım öpüyorumm kocamannn

ilkmuh dedi ki...

ne güzel bir biri ardına bebek haberleri geliyor..tebrik ediyorum

Bademle Buduk dedi ki...

hayırlı olsun :=)

Selma's world dedi ki...

hayırlı olsun. sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inş.

zehra dedi ki...

Çok güzel bir haber. Kutluyorum. Sevgiler.

asayra kurt dedi ki...

çok sevindim banada dua et darısı bana inş :D bende çok istiyom o miniklerden

esra gülden ünal dedi ki...

mrb bebeğiniz hayırlı olsun mucizevi bir yolculuğun içindesiniz artık bu günler çok özleniyor sonra tadını çıkarın:)esraningezegeni.blogspot.com

Cizel PEZUK dedi ki...

Hayırlısıyla Allah kucağına almayı nasip etsin ,ne güzel bir haber kutluyorum sevgiler canım...

mehtap dedi ki...

kutlarım şimdiden bebeğini ve seni...

derya SEZGİN dedi ki...

Amanda aman boşa merak etmiştim gözü
nüz aydın kuzum,Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin öpüyorum.

pınar doğan dedi ki...

canım çok sevindim bundan güzel habermi olur,yakın zamanda anne olmuş biri olarak senin heyecanını yazından hissedebiliyorum. Allah bebeğini sağlıklı sıhhatli kucağına almanı nasip etsin canım. sorunsuz rahat bi hamilelik geçirmeni dilerim :) Sevgiler

secil izm dedi ki...

Ayyy bebek haberi görünce çıldırıyorum :)
Hayırlı olsun...
Ben daha evlenmeden bebek kıyafetleri alıyorum bazen :)
Hatta direk pembe alıyorum, çılgınlığın dibindeyim..
Hayali bile çok güzel bir heyecan...

meri dedi ki...

içimden kız bebek geçti heyecanla bekliyorum postlarını sevgiler Allah sağlıkla sıhhatle kucağına almanı nasip etsin

Fatma Başaran dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun.Rabbim sağlık ve sıhhatle kucağınıza almak nasip etsin.

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

ay canım benim bu ne güzel bir haber böyle ya,inan ki çok sevindim ve de heyecanlandım senin adına :)
her şey yolunda gider,şahane olur inşallah canım benim.cinsiyeti de ayrıca merak ettim :)
bu duyguyu yaşamak isteyen herkesin en kısa zamanda tatmasını diliyorum demişsin ya,ben de öyle diliyorum :)
öptüm çok.

mor menekşe dedi ki...

canım tebrik ederim çok sevindim allah tamamına erdirsin sağlıkla inşallah..

ömür inandı dedi ki...

yorum yapan herkese çok teşekkür ediyorumm..

selma tamer dedi ki...

kutlarım allah tamamına erdırsın ınsallah