22 Mayıs 2013 Çarşamba

Dünya'nın en tatlı babasına:)

Dün minik bebişimden bahsetmiştim sizlere:)Bugün de bu mucizeyi eşime nasıl söylediğimi yazayım istedim.Hamile olduğumu adeta hissettim,birkaç gebelik testi denemesi yapıp sonucu negatif gördüm ama vazgeçmedim,birkaç gün geçtikten sonra testi tekrarladım ve silikte olsa çift çizgiyi gördüm.Tabi bundan kimseye bahsetmedim,iş dönüşü kan testi yaptırıp emin olmak istedim.Kan testini birgün sonra aldığımda betaHcg değerim 28.2 idi.Sonuç pozitifti ve ben bunu daha fazla kendime saklayamazdım.Acele acele eve gidip kocişe güzel bir sofra hazırladım.Pasta almayıda unutmadım tabiki ne de olsa dünyanın en tatlı haberi bu:) Pratik olsun diye makarna ve salata yaptım,zaten ne yediğimizin önemide yok tu ki:)Masamızın teması kalp:) Dünyanın en tatlı babasına miniğimizin adına birde mektup yazdım.



Kocacım zarfı görünce anlar demiştim ama hiç aklına gelmemiş.Zarfı açıp okumaya başlamasıyla göz yaşlarını tutamadı,ikimizde bu haberi beklemiyorduk aslında.Evliliğimizin 2.5 yılını geride bırakmıştık ve yeni yeni bebek düşünüyorduk,miniğimiz bizi hiç bekletmedi:) Birbirimize sıkı sıkı sarılıp ağladık.Hayatımızın en unutulmaz akşamını yaşadık.


Yemeğimizi nasıl yedik hatırlamıyorum:) 
Kalpli pastamızda gecenin diğer bir sürpriziydi:)
Fotoğraflarla bu gecemizi ölümsüzleştirdik:)

Sevgiler....





20 yorum :

derya SEZGİN dedi ki...

Süper fikir yüreğine,emeğine sağlık kuzum:)))Nasipse Ağustos ayında gele
ceğim bu sene değişiklik olmazsa temelli olarakta seneye yaza:)))Öptüm

saadet-i müstesna dedi ki...

bayıldımm nasıl düşüncelisinn..
Çok duygusal bir an gerçekten gözlerim doldu..

pembe mor alg dedi ki...

ah benmde ne hayalim vardı malum uzaklık pat die söledmmm
çok tatlısınız Allah bozmasın

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm çok güzel bir şekilde vermişsin müjdeyi çok beğendim inşallah 3 kişilik sofralarınız olsun sağlıkla ve mutlulukla kucağınıza alırsınız dilerim çok öpüyorum seni :)

ilkmuh dedi ki...

çok tatlısınız, bundan daha güzel verilemezdi bu müjde..

büşra' nın penceresinden dedi ki...

Tebrikler.:) Blogger arkadaşlardan bu ara ne çok bebek haberi geldi. :) Çok güzel bir sofra, süpriz hazırlamışsın. Her şey harika görünüyor . Mutluluğunuz daim olsun.

cecilia dedi ki...

cnm benim öncelikle tebrikler harika bir haber bu, ve gerçekten çok güzel bi şekilde vermişsin bu haberi, sofranız çok güzel aşk kokuyor, mutluluğunuz daim olsun sevgiler..

Selma's world dedi ki...

ne güzel bir süpriz düşünmüşsün. tatlı sofralarınız olsun.

Şükran Ünal dedi ki...

Merhabalar okurken bende bir anne olarak çok duygulandım ne güzel düşünmüşsünüz vallahi bayıldım fikrinize allah hayırlısını versin ve kucağınıza almayı nasip etsin. artık iki kişisiniz ve kendinize dikkat etmenin zamanı diyorum, görüşmek üzere sevgiyle kucaklıyorum.

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

Herzaman ki gibi detaylar yine çok güzel:)

zehra dedi ki...

Ne güzel düşünmüşsün. Çok hoş bir haber veriş olmuş. Tekrar tebrikler.

mavii dedi ki...

hem anne oldugun hemde bu haberi en guzel bir sekilde verip cocugunuza anlaticak guzel bir aniya donusturdugun icin tebrikler omurcum:)masa sahane

36buçuk ayakkabı numaralı kız dedi ki...

böyle zarif düşünceli bir bayan ne kadar da güzel anne olur anne ismine nasılda yakışır:) baba bey pek şanslı:) allah çoluk çocuklarınızla bi ömür mutlu kılsın sizi:)

selma tamer dedi ki...

hatırlanacak bır an olmus

meri dedi ki...

gözlerim doldu çook güzel çok Allah tamamına erdirsin

SeaBelle Cinar dedi ki...

Ömürcüm, çok şekersin, güzel şaşırtıcı bir sürpriz olmuş :)
Okurken gözlerim doldu inanki.
Tam zamanında anne baba oluyorsunuz gerçekten, maşallah size allah sağlık versin inş.. sevgiler :)

Sevimin Aşkanası dedi ki...

Tebrikler ediyorum :) çok mutlu oldum sağlık ve sıhatle kucağına almak nasip olsun..
sevgiler

Zen dedi ki...

Hersey mukemmel gozukuyo :) Ellerinize saglik.. daha nice mutlu yillariniz olsun birlikte :) sevgiler..

Bizede bekleriz :)

http://bazenar.blogspot.com

hayalotobüsü dedi ki...

nasıl güzel düşünmüşsünüz öyle..
Allah hayırlısıyla bebeğinize kavuşmayı da nasib etsin :)

cingifilli dedi ki...

Gözlerim dolu dolu okudum.Ben de benzer bir şekilde haber vermiştim.Geçen yıl sevgililer günüden bir gün önce öğrenmiştim Batu'nun bize katılacağını.Çok mutlu oldum.Anne-baba olmak çok güzel.Sağlıkla kavuşun inşallah;)