13 Haziran 2013 Perşembe

bebeğimle 18.haftadan notlar:)

Bebeğim olacağını öğrendiğimde kuzucum henüz 4 haftalıktı:)Merak içinde geçen haftalar yaşadık.Hamilelik o kadar farklı bir duygu ki heyecan hiç bitmiyor.2 hafta öncesine kadar tek merakımız cinsiyetinin ne olacağıydı.Öğrendik,rahatlarız diyorduk ki yeni telaşlar kapımızda.Herşey yolunda mı  acaba,hareketlerini tam olarak ne zaman hissedeceğim?Yaz ayı nasıl geçecek malum buralar çok sıcak.Son aylarda eczanedeki işlerimi nasıl yapacağım?Doğum nasıl olcak,iyi bir anne olcak mıyım?Sürekli kafam meşgul şimdiden hayatımızı kontrol altına aldı kuzucum.Cinsiyetimizin belli olmasıyla ne alacağımı şaşırmış durumdayım.Sürekli pc başında araştırma halindeyim.İlk bebek olunca sanırım heyecan dorukta hem bende hem de ailemde.Hediye gelen mini mini şeylere bayılıyorum.
Bitanecik teyzoşumuzun kuzucuğa ilk hediyeleri bunlar.Resmen bayıldım  I love mum&dad temalı herşeyi seviyorum zaten.



Oğluşumun peluş oyuncağı yumuşacık sevimli bir ayıcık:)Benim sarılıp uyuyasım geliyor o derece...


Ayy çok sabırsızlanıyorum,bu minicik şeyleri kuzucuğumun üzerinde görmek için çıldırıyorum.Doktor kontrolumuze 2 hafta var,usg de bile onu görmek nasıl bir mutluluk anlatamam.

Kuzucuğuma aklımdaki isim Doruk:) Eşim,arkadaşlarım beğendiler.Yamaç:) ise diğer bir alternatif.
Sizce nasıl?Fikirlerinizi yazarsanız sevinirim.Oğluşum ve bende kocaman sevgiler..

18 yorum :

Pumpulininmutfagi dedi ki...

:) Çok keyifli bir süreç içindeymişşiniz.
Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Hediyelerde çok şeker
İsim konusunda benim fikrim Doruk:)
Sevgiler

MOR CAFE dedi ki...

bebeğiniz hayırlı olsun sizin de..sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah :)isim konusu çok zor..hele erkek çocuğuna isim bulmak çok zormuş..:)

MOR CAFE dedi ki...

bu arada doruk da yamaç da güzel..benim hiç aklıma gelmemişti bu isimler..tercih et derseniz Doruk derim :)

pembe mor alg dedi ki...

tatlımmm
yerm ben onları teyzeler çok hevesli zaten
2 isimde çok güzel ama
Doruk bence:)

Mes TidyGhost dedi ki...

Canim oglusunu saglikla kucagina alacagin gunler de gelecek her anin tadini cikarmaya bak. Isim konusuna gelince Doruk güzel bir isim bence ama Yamaç kulagima cok iyi gelmedi. Ikisinden biri dersen Doruk derim. Bunun disinda ben Toprak ve Yağiz isimlerini de cok severim, bir fikir verir belki diye yazmak istedim. Aradiginiz ismi cabucak bulmaniz dileklerimle. Kendine iyi bak canim.

GULCHİNE dedi ki...

Ay ne tatlı heyecanlar bunlar ya:) ayıcığa bayıldım..

meri dedi ki...

ayıcığı görünce oğlan dedim Allah tamamına erdirsin.

acemi gelin dedi ki...

yaa uzun amandır buralarda değildim
hamile olmana çok çok çok sevindim
alah yardımcın olsun
:))

AssoRTieK dedi ki...

:)ne güzel duygular.doruk ismini bende seviyorum ama yamaç ı pek sewmedim:)yaman daha iyi sanki:)

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

Kuzenimin oglunun adi Doruk. Cos yakisikli ve sakin bir bebek. Isim karakter uzerinde etkili derler ya hani, Doruk sınavi gecen isimlerden:))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Doruk benim çok sevdiğim bir isim canım çok iyi düşünmüşsünüz Allah sağlıkla ve mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin :)

SeaBelle Cinar dedi ki...

Canım çok tatlı cicileri olmuş..Minik gelsinde ayıcığına srılıp huzurla uyusun inş :)
isim olarak çapulsu da güzel bak :)
Ömürcüm, şaka bir yana Doruk ismi çok güçlü ve karakterli bir isim.Yakışır miniğe...
Yamaç isimli 2 arkadaşım oldu..ismi ilk duyanlar hep yamaç paraşütümü diye dalga geçtiler. küçükken falan değil, 26 yaşındaydı çocuk düşün..Aklınızda olsun :) seviglerr..

Büşra Kahveci dedi ki...

Allah sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin:)

Zeytin Çekirdeği dedi ki...

Ne güzel duygular bunlar:)
Sağlıkla dünyaya gelir inşallah
Bencede doruk

Gurme Şirine dedi ki...

canım yeni öğrendim...
gözün aydın...
darısı başıma :)

derya SEZGİN dedi ki...

Canımmm Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.Bu sene erkek bebekçokdoğuyor şimdi doğacakikizler için kapı süsü yaptım :)Öpüyorum...

Kristian dedi ki...

Kuzenimin adı Doruk.Ben Doruk diyorumm :))

pia_set dedi ki...

Ben de Doruk diyorum :) Allah hayırlısı ile kucağına alacağın günleri nasip etsin canım.