12 Haziran 2013 Çarşamba

merhaba:)

Evet evet kocaman bir merhaba! Blogumdan ayrı kaldım bu aralar inanın günlerim koşuşturmayla geçiyor.Her hafta ayrı bir güzellik taşıyor benim ve bebeğim için:) İçimde büyüyen bu mucize her geçen gün beni daha fazla heyecanlandırıyor ve sabırsızlığımda arttırıyor tabiki:) Miniğimle beraber 18.haftamızdayız.En son doktor kontrolumuze gitmeden önce yazmışım,minik bir prensim olacak:)Minik kuzucum beni şimdiye kadar hiç üzmedi,birkaç defa mide bulantım oldu şükür hiç bir şikayetim yok!Zira gebelikte bulantıdan hep korkmuşumdur.Ama şöyle bir şey söyleyeyim annesi rahat bir gebelik geçiren anne adaylarıda aynı oluyor.Benim annecimde hiç zorlanmamış,şimdiye kadar aşerme durumlarıda olmadı ki!Keşke olsada kocişi gecenin bir yarısı uyandırsam:)
Biliyor musunuz?Ben ilk günden beri oğlum olacağını hissetmiştim çevremdeki herkes kızın olacak derken içimden bi ses hep yanılıyorsunuz dedi aslında:)Önemli olan sağlıklı olması kucağımıza aldığımızı görmek tabiki!Ama ben annelerin hissettiklerinin doğru  olduğuna inanıyorum.Bu arada Çin takvimi bende tuttu:)Her hamilenin bu takvime baktığına eminim.Miniğimize alışveriş yapmak için cinsiyetinin tam olarak öğrenmeyi bekledik.Kendimi  çok zor tuttum  tabiki.12. haftada doktorumuz pipi var sanki dedi!Ama kimseye oğlum olcak deme dedi:)Üç hafta sonraki kontrolumuzde %99 erkek olduğunu söyledi.Biz de doktordan çıkar çıkmaz alışverişe gittik.Babamız oğumuza superbaby tulum ve mickey panduf aldı:)



Bakıp bakıp seviyorum:)Ve sabırsızlıkla giydiği günleri görmek istiyorum.Oğlumuzun ismini de düşünüyoruz yavaş yavaş eşimle bir karar almıştık ,kız olursa o erkek olursa isme ben karar vericektim.Ben kazandım:)İsim beğenmek inanılmaz zor aklımda bir isim var bakalım:)Minik oğlumuza hediyelerde gelmeye başladı anneannemiz ne alacağını şaşırmış durumda,teyzoşuda coştu süper şeyler alıyor kuzuşa:)Oğluşum ve benden kocaman sevgiler.....


Bu arada biri bana bu usg'den alsın lütfen:)


glitter-graphics.com

10 yorum :

Bademle Buduk dedi ki...

inşallah üzerinde de görürüz süper baby tulumlarla fotoğraflarını yayınlarsın :)

pembe mor alg dedi ki...

ay nasıl okudum Ömürcüm yazıyı var ya çok yaz olur mu..
ben zaten panduflara ıg dede bayılmıştım minik prensim benm...:)
darısı başıma
bzde öğrenelm artık:)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

o şirin şeylerin içinin dolacağını düşünmek kim bilir nasıl da heyecan yapıyordur sizde,ne hoş ne güzel!
fazla fazla yaz,okuması çok zevkli oluyor ömür'cüm:)
hangi ismi seçeceksin onu da çok merak ettim doğrusu :)

AYSEL KAYA dedi ki...

ay cnm bnimm allah kucagına almyı nasip etsin inş.. bu cicilerle de bebeğim ne giydi serisi yap .ben yapıyorum :)

Fatma Başaran dedi ki...

Allah tamamına erdirsin ömür hanım. Sağlık ve sıhhatle kucağınıza almak nasip etsin

SeaBelle Cinar dedi ki...

Hamileliğini rahat geçirmene sevindim canım ,umarım hep böyle olur..Minik bir erkek geliyor demek :)Sağlıkla gelsin inş..
Pandifler çok ciciiii :) sevgiler canım..

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
Hamileliğin için tebrik ediyorum. Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah. Canım benim bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgiler...:)

pınar doğan dedi ki...

Allah kucağına almayı nasip etsin canım benim. Superbaby ve panduf harika. Ama en harikası istediğin usg. Süper her an görmek ne büyük bi heyecan olur

gun koseoglu dedi ki...

Tekrar tebrikler canım :))
Allah sağlıkla birbirinize kavuşmanızı nasip etsin küçük beyin kıyfetlerine de bayıldım :)) Hayırlısıyla güle güle giysin :)
evleniyorumm.blogspot.com

MOR CAFE dedi ki...

ay ne güzelmiş o usg ben de istiyorum :)