12 Temmuz 2013 Cuma

22.haftadan notlar:)

Bebişim büyümeye devam  ediyor.22.haftamızında sonlarına yaklaştık,haftaya kontrolumuz var.Günleri saymaya başladım şimdiden miniğimi çok ama çok özledim.20.Haftaya kadar hafif çıkan göbeğim son iki haftada kocaman oldu bile.Bebişimin kıpırtıları iyice artmaya başladı.Havaların çok sıcak olması dışında hiç bir sorunumuz yok şükür:)Bol bol su içmeye çalışıyorum.Süt ve yoğurt tüketiyorum her gün.Haftaya şeker yüklemesi yapılacak,75 gr glukozu nasıl içiçem bilemiyorum:( Bebeğime hazırlıklar son gaz devam ediyor.Hastane çıkış setimizi aldım bile:)Hazır setler çok hoşuma gitmiyordu bende kendi setimi kendim hazırladım.Ben doğduğumda da annecim bana civcivli bir set almış.Hatta yorganımı bana verecek:)Bende kuzucuma civcivli bir set aldım.Klasik mavi takımların yerine sarı sevimli mi sevimli bir  takımımız oldu.



Nasıl minikler bir görseniz:)Bu kadar küçük mü olacak minik civcivim:)Kuzucum bunları giyince nasıl da tatlı olacak tahmin edebiliyorum.


Battaniye,havlu,kundak,zıbınlarımız mini eldivenlerimiz,şapkamız ve önlüğümüz ayrı parçalar aslında ben birleştirdim ve istediğim gibi bir takım oldu:)Bakmaya sevmeye doyamıyorum.


Bu arada önlük koleksiyonumuza yeni parçalar eklendi.Hepsi birbirinden sevimliler ve çift taraflı olarak kullanılabiliyorlar.Bebeğimin civcivli bir nevresim takımıda var,anneannesi aldı.Tam bir uyum içerisinde olacak kuzucum.Bende krem renkli bir gecelik almayı düşünüyorum.Civcivli bir kumaştan lohusa tacı yapacağız.Civcivli broş ve bileklikte hazırladık mı anne bebiş kombinimiz tamamlanacak.


Benim oğlum minik bir canavar olacak:)Takımın sevimliliğine bakar mısınız?Bebeklerde klasik kıyafetler yerine böyle esprili şeyleri inanılmaz seviyorum.Herkese hayırlı ramazanlar....Oğluşum ve benden kocaman sevgiler:)





18 yorum :

Duygu dedi ki...

Çok şekerleer :) Ayrı parçalardan takım yapma fikrini hep sevmişimdir, çok da güzel olmuş :) En çok da önlüklere bayıldımm, güzel günlerde kullansın :)

ömür inandı dedi ki...

Cok cok tesekkur ederiz duygu:) :) önlük lerimiz cok tatli gerçekten sevgiler

cangz dedi ki...

Sağlıkla doğsun inşallah.Sarı civcikler çok güzelmiş:)

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

Çok tatlılar, insan bebeğini sever gibi sever onları eline alıp alıp:)
İnşallah sorunsuz gidiyordur herşey. biz de seninle heycanını paylaşıyoruz ömürcüm:)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

canım her bir detay çok çok ama çok güzel :)
klasik olarak maviyi dayatmamana da çok sevindim,diğer renkler de çok yakışıyor yakışıklı miniklere çünkü :)

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Allah kucağına almayı nasip etsin canım benim...Hepsi çok zevkli ve çok güzeller....
Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

nilgün ilgün dedi ki...

Ömürcüğüm, Tanrı bebeğinle,sana ve tüm sevdiklerine uzun ömürler versin. Hayırlısıyla kucaklayın, küçüğünüzü.:) Ziyaretin için teşekkürler. Ben de iade-i ziyarete geldim:) Sevgiyle kal.

nilgün ilgün dedi ki...

Ömürcüğüm, Tanrı bebeğinle,sana ve tüm sevdiklerine uzun ömürler versin. Hayırlısıyla kucaklayın, küçüğünüzü.:) Ziyaretin için teşekkürler. Ben de iade-i ziyarete geldim:) Sevgiyle kal.

üsvet dedi ki...

oyy çok tatlılar..canım bunlar bile büyük gelecek minik kuzuna minnak bişey olacak çokda güzel kokacak:)

AYSEL KAYA dedi ki...

canım bu minicik dediğim kıyafetler bile byük gelcek bir süre :)))
şeker yüklemesi çok gıcık bişey korkulcak bir şey deil ama beklemesi adamı sıkıo. 3 kere kan alıolar.açlık şeker yüklemesi sonrası ve yanlış hatırlamıorsam 1 saat sonrasımıydı 2 saat sonrasımıydı neydi.inşallah temiz çıkar..minik kalbini hep okşa.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

amaaa çok tatlı bunlarr..
Rabbim hayırlısı kucagına kavustursun canım :)

Mehtap dedi ki...

sevsinler o minik eşyaları, ne heyecan ama

umudunmaceraları dedi ki...

ne güzel bir hastane çıkışı...sağlıkla minik bebeğinizi kucağınıza almanızı diliyorum...

gizlitad dedi ki...

Bu ciciler çok şeker ama... Allah sağsalim kucağınıza almak nasip etsin :)

ilkmuh dedi ki...

Sağlıkla kucağına alırsın miniği inşallah..hayattaki en büyük heyecan olmalı

meri dedi ki...

ne güzel bir telaştır bu ALLAH isteyen herkese çocuk nasip etsin, sevgiler

LA SORELLA NİKAH VE BEBEK ŞEKERLERİ dedi ki...

Aldığınız kıyafetler birbirinden güzel.Allah sağlıkla giymek nasip etsin inş.
Sevgiler

Büşra Kahveci dedi ki...

Allah sağlıklı ve hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah :)