25 Temmuz 2013 Perşembe

24 haftalık olduk:)

İlk başlarda geçmiyor gibi görünen zaman şimdi akıp gidiyor sanki.5.ayımız hızla ilerliyor ,söylendiği gibi 2.trimestr gebeliğin en keyifli zamanlarıymış.Ben hayretle vücudumdaki değişimleri izlerken,bebeğimde büyümeye devam ediyor.Geçen hafta şeker yüklememiz yapıldı,çok zor geçeceğini düşünmüştüm.Ben  yaptırmadan önce bayağı araştırmıştım, gözünüz korkmasın.Test sabah aç karnına yapılıyor.Kan şekeri değerleriniz normal ise şeker yüklemesi yapılıyor.Ben 75 gr glukoz ile testimi yaptırdım ,yaptırdığım merkez gayet güzeldi,şekerli suyumu buz gibi su ile hazırladılar ve içerisine bir dilim limon attılar,limon gerçekten şekerin o bayıltıcı tadını hafifletti.1 saat arlıklarla iki kez daha kanım alındı.Zaten sıkıcı olanda bu bekleme süresiydi,neyse ki tv ve bolca dergi vardı bilgisayar bile koymuşlardı.Eşimle beraber 3 saat kadar bekledik orada.Bu test yapılacağı zaman fiziksel aktivite önerilmiyor.Bizde sıcakta dışarı çıkmayı tercih etmedik zaten.Öğleden sonra test sonuçlarımız çıktı,şekerle ilgili bir problemimiz yok şükür.Ama idrar yolu enfeksiyonu geçiriyormuşum:( Biraz üzüldüm buna , araştırınca gebeliğin bu zamanlarında en sık rastlanan problemlerden olduğunu gördüm.Gebeliğimin başından beri hiç ilaç kullanmamıştım mecbur kullandım bu beni biraz üzdü.Fotoğramız geçen haftadan,her hafta göbeğim daha da büyüyor sanki.Ve hızla kilo alıyorum:)Zaman geçtikçe kaygılarımda artıyor tabiki,her dakika bebeğimi düşünüyorum

Bu arada minik civcivime alışveriş yapmaya devam ediyorum.Bebek kıyafetleri bu kadar şirin olunca dayanamıyorum.Son aldıklarımın birkaçını ekleyeyim.Aslında bebeğimin mankenliğinde sergilemek isterdim cicilerimizi ama beklememiz lazımmm bi süre daha:)
 Baby Aspen bu markayla tanışmadıysanız mutlaka tanışın.Süper bebek ürünleri var,kıyafetlerin hepsi birbirinden güzel.Bizim aşçı kostümümüz ve henüz elimize ulaşmayan pilot kostümümüz var.
Hİpopotamlı bornozumuz çok sevimli:)Arkasında şirin mi şirin bir kuyruğuda var.
Bu battaniye takımına kayıtsız kalmadım,paketini nasıl güzel yapmışlar.3lü bir set,çift taraflı kullanabileceğim battaniye,ses çıkaran havuç oyuncağı ve tavşan beresi var:)Bebişim bu takımımızla miniş bir Bugs  Bunny olacak:)


Bu üçlü takımımız da çok tatlııı:)Popişinde sevimli bir köpekçik var.Body nin üzerinde'' HANDSOME LİKE  DADY'' yazıyor  kesinlikle katılıyorum:)

Benden ve minik oğluşumdan şimdilik bu kadar.Kocaman Sevgiler...

18 yorum :

derya SEZGİN dedi ki...

Maşallah büyüyor sağlıkla kucağına al canım öpüyorum.

pia_set dedi ki...

İnşallah sağlıkla kucağına alcağın ve o cicileri giyeceği günler de en kısa zamanda gelecek...

lila dedi ki...

Saglikla kucaginiza alirsiniz inshallah. Cicilerini bir de uzerinde goruruz kismetse. Sevgiler.

AYSEL KAYA dedi ki...

aa süper,şeker yüklemenin temiz çıkmasına sevindim bana liman vermediler yavv,, içim bayılmıştı,, hiç bir şeyden korkma,endişelencek inan bir şey yok,.keyfini çıkar sen nekdar mutluysan bebeğin de inanki hissediyor doğduktan sonra rahat edersin. sakın strese sokma kendini

ilkmuh dedi ki...

ayyyy yerim ben onun cicilerini:))İnşallah ağrısız sancısız sağlıkla kucağına alırsın bebişini

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

o brnoza bittim resmen, ne kadar orjinal şeyler üretiyorlar bebekler için. Ya da anneler için mi demeliyim yoksa:)

Herşeyin yolunda olmasına sevindim..

nilgün ilgün dedi ki...

Güzel anne adayı:) Ne kadar sevimli cicileri olmuş bu delikanlının:) Üstelik bir pilot köstümünden bahsediyorsun. Hayırlısı ile doğsun ve lütfen o kostümü giydir, bizimle tanıştır.:) Şimdiden bayıldım ona hayallerimde:) Sevgiler ve mutlu haftalar diliyorum. Gelecek haftalarda su gibi akıp gidecek inan ve bir bakacaksın, doğum günü kutlamaları için hazırlanıyorsun. Allah tamamına erdirsin. Sevgiyle kal.

nilgün ilgün dedi ki...

Güzel anne adayı:) Ne kadar sevimli cicileri olmuş bu delikanlının:) Üstelik bir pilot köstümünden bahsediyorsun. Hayırlısı ile doğsun ve lütfen o kostümü giydir, bizimle tanıştır.:) Şimdiden bayıldım ona hayallerimde:) Sevgiler ve mutlu haftalar diliyorum. Gelecek haftalarda su gibi akıp gidecek inan ve bir bakacaksın, doğum günü kutlamaları için hazırlanıyorsun. Allah tamamına erdirsin. Sevgiyle kal.

asayra kurt dedi ki...

maşallah ya annesi gibi şeker olsun inş :) şeker sorunu da yokmş demekki ballı bir bebek olacak :) darısı bana inş inş inş :))))

ATAHAN İLE HAYAT DEMET ÖZGÖL dedi ki...

Yolun yarisini gecmissin az kalmis...enfeksiyonu hic dert etme sadece bol bol su ic ben hamilelikte tas dusurmustum....en guzel ilac su canim... Birde %100 pamuklu ic camasiri hijyen cok onemli...hepsi gececek minik yavrunu kucagina aldiginda tum dertler geride kaliyor inan...sevgilerimle

Tombul Tarifler dedi ki...

cicileri görünce nasıl canım çekti şimdi
ben de hamileyim 18 haftalık olduk biz de fakat benim şimdiye kadar başka sorunlarım olduğu için bebeğime her an birşey olacak kaygısıyla hiçbir hazırlığa girişmedim
neyse çok şükür o günleri epey atlattık sanırım
size de kolaylıklar diliyorum umarım sağlıklı bir şekilde alırsınız bebeğinizi kucağınıza kalın sağlıcakla...

gun koseoglu dedi ki...

Çok tatlısnız bayıldım :))

ege ve annesi dedi ki...

fotoda çok güzel çıkmışsın kardeşin hangi bölümde okuyor ben restorasyon bitirdim benimde böyle ödevlerim oluyordu o yüzden merak ettim

ömür inandı dedi ki...

Cok tesekkur ederim:) kardesim mimarlik okuyor

Büşra Kahveci dedi ki...

Allah sağlıklı ve hayırlı bir evlat nasip etsin :)

Serkan Çağıran dedi ki...

merhaba, bizde baby aspenin pilot tulumundan ariyoruz ama turkiyede bulamadik 😢 siz buradan mi aldiniz yoksa yurtdisindan mi sipariş verdiniz?

ömür inandı dedi ki...

baby aspen tulumunu yurtdışından getirmiştim.İnstagram kullanıyorsanız babystrends sayfasından temin edebilirsiniz

Adsız dedi ki...

size bayılıyorum gerçekten çok güzel bir hayatınız var inşallah bebeğinizle bu dahada güzelleşir.. sizi geçen sene eylülde görmüştüm o zaman da nasıl hayran kaldığımı pisa kulesi bölümünde yazmıştım gerçekten hayran kalıyorum size inşallah ilerde meslek sahibi olduğumda sizi görme şansım olur..