8 Temmuz 2013 Pazartesi

bloğumda sürekli oğluşumu yazmak istiyorum ki ben:)

Evet aynen öyle minik kuzucum hayatımın her yerini kapladı:)İçimdeki ufak ufak hareketlerini hissetmek süper bir duyguymuş.Dikkat ediyorumda bloguma düzenli tarifler yazan ben hamilelik durumu sonrası hiç te paylaşmamışım:)Bekleyen bir sürü tarifim var aslında,ama ben sadece oğluşumla ilgili postlar yazmak istiyorum:)Kuzucuğuma gardırop almanın vakti geldi sanki,kıyafetlerini koyacak fazla yer kalmadı.Ufaktan bakmaya başlayayım ben:)Karşınızda yepyeni panduflarımız,Allahım nasıl sevimliler:)Minnak ayaklarında görmek için sabırsızlanıyorum ama ben.Kurbağalı herşey çok hoşuma gidiyor,bebeklere çok yakıştığını düşünüyorum.Kurbağalı tulumlarımız,pijamamız,önlüğümüz var zaten panduflarda süper oldu:)



Antalya tatilimizde oğluma süper t_shirtler aldım hepsi birbirinden güzel.T_shirtlerin bir kısmı bunlar sadece kurabiye canavarlı olana bayıldımm kii....


Oğlumun minik çapta bir önlük koleksiyonu var şimdiden.Önlüklerin çok kullanışlı olduğuna eminim.Silikondan yapılmış yıkanabilir bu önlük çok hoşuma gitti.Oğluma bu sinirli baykuş çook yakışacak:)

Ve bugünün ganimetleri pilot ve baby chef kıyafetlerimiz.Bayıldım adeta oğlumda annesi gibi yemek yapmaya meraklı olur belki:)Bebeğime sağlıklı bir şekilde kavuşup kıyafetlerini giydirmek için sabırsızlanıyorumm.....Kocaman sevgiler ikimizden:)


4 yorum :

pelin dedi ki...

ya çok güzeller! nereden aldığını öğrenebilir miyim? özellikle panduflar ve pilot kıyafetini :) çok teşekkürler! :)

asayra kurt dedi ki...

çok güzeller hayırlısıyla giysin

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

evet ömür'cüm bebişe acil gardırop şart :)
şu cicileri giydiği günleri de görürüz hayırlısıyla inşallah,ben burdan hevesleniyorum sen neler hissediyorsundur kim bilir :)

ege ve annesi dedi ki...

aynen diyer yorumlara katılıyorum sağsalim kucağına alırsın inşallah ve bu cicileri giydirirsin bizde fotolarına bakar maaşallah deriz tabii.