10 Temmuz 2013 Çarşamba

ilk iftarımız:)

Herkese hayırlı Ramazanlar:)Bu ramazan benim için diğerlerinden farklı oruç tutamayacağım malesef:( Bu sıcaklarda uzun süre açlık bebeğim ve beni olumsuz etkileyebileceğinden tutamıyorum.Bana kalsa tutarım ama çevremdeki herkes tutma diye uyarıyor.İçim biraz buruk bu konuda kendimi suçlu gibi hissettim dün:)Bende madem oruç tutamıyorum oruç tutanlara güzel bir iftar hazırlayayım istedim.Bitanecik eşim,kardeşim ve arkadaşlarımla güzel bir akşam geçirdik.Telaştan hazırladıklarımın fotoğraflarını çekmeyi unutmuşum ınstagramdan birkaç fotoğraf paylaşabildim sadece.Arkadaşlarıma önceden verilmiş kısır sözüm vardı,iftar menüme kısır eklemeyi unutmadım bende.Masamızı balkona hazırladım,pembe tonlarında iç açıcı bir masa olmuştu.Menümde ise zeytinyağlı biber dolma,sigara böreği,kısır,yogurtlu havuç salatası,semizotlu salata,mevsim salata,kuş üzümlü , çam fıstıklı pilav ve kırmızı kapya bibere sarılı tavuk rulosu vardı:)Menümüz oldukça zengindi,muhabbet ederek çok tatlı bir akşam geçirdik.
Tabakların hepsini tek tek fotoğraflamak isterdim:)Tariflerini vermek kolay olurdu bu arada.Neyse bir daha kine artık.


Benim bitanecik kardeşim bize cheesecake hazırlamış.Tek kelimeyle enfesti,masadaki herkes çok beğendi.Sevgili arkadaşlarımda çilekli turta almışlar.Çay eşliğinde tatlılarımızıda yemiş olduk.Oğluşumla ilk iftarımız böyle geçti bizim:)Siz neler yaptınız?Ailenizle ve sevdiklerinizle keyifli sofralar geçirmenizi diliyorum.Benden ve oğluşumdan kucak dolusu sevgiler....

11 yorum :

Günlükçü Bayan dedi ki...

:) harika bir masa olmuş gerçekten eline sağlık. bende eşimle annemlere davetliydim. mutlu hzurlu bol bereketli ramazanlar

Bademle Buduk dedi ki...

Allah kabul etsin :)

selma tamer dedi ki...

hayırlı ramazanlar

36buçuk ayakkabı numaralı kız dedi ki...

herşey şahane gözüküyor :)bütün iftar sofralarınız böyle bereketli olsun inşllah:) hayırlı ramazanlar..

Cizel PEZUK dedi ki...

Masa harika görünüyor ,Hayırlı Ramazanlar...

Selma's world dedi ki...

şahane bir sofra olmuş. eline sağlık cnm. sende oruç fidyesi verip bir fakiri sevindirebilirsin.

kardelen sezgin dedi ki...

çok kıskandım şimdi balkon keyfini Allah kabul etsin oruçları

cecilia dedi ki...

Allah kabul etsin, çok güzel bir sofra olmuş ama sofrayı anlamı kılan şeyler sevdiklerimiz ve niyetimiz tabiki..:)

ilkmuh dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar..Sofra harika görünüyor, ellerinize sağlık...

derya SEZGİN dedi ki...

Canım ellerine sağlık bereketli iftarlar,sevgiler...

Fatma Damyan dedi ki...

Merhabalar,
Öncelikle Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))
Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
İzmir'den sevgiler gönderiyorum...