1 Temmuz 2013 Pazartesi

minik adımlar:)

Huzurlu,mutlu,sağlıklı bol kazançlı haftalar herkese:)Yaz gelince pazartesi sendromu daha ağır oluyor sanki,günlerde uzun olunca vakit geçmiyor.Hayırlısıyla şu sıcak günleri sorunsuzca atlatmayı istiyorum.Miniğim iyice büyümeye başladı 21.haftamıza başladık bile,5.aya giriyoruz artık.Prensim bayağı bayağı hareket etmeye başladı.İlk zamanlar bağırsak hareketlerim sansamda öyle olmadığını anladım artık.İçimde kıvranıyor sanki:)Bazende belli bir bölgeye yaslanıyor,ben buradayım diyor resmen:)Daha tekme boyutunda değil hareketler canım acımıyor yani...ilerleyen günlerde neler olacak bakalım:)Yandaki fotoyu görünce bayıldım,bu kadar güzel anlatılamazdı cidden.Zavallı annemiz doğum sonrası mahvolmuş,bebiş de nasıl tatlı gülümsüyor....Çok anlamlı ciddende.Hamile olmasaydım bu kadar etkilenirmiydim bilmiyorum ama....


Sürekli küçük beyimize alışveriş yaptığımdan bahsetmiştim.Klasik bebek kıyafetlerini çok beğenmiyorum ben biraz farklı ürünler almaya çalışıyorum.Tarz sahibi bir oğluşum olsun istiyorum:)Kuru kafa modasına uyarak miniğime ayakkabı aldım.Kendime kurukafalı aksesuarları yakıştırmasamda,miniğime çok yakışacağına inanıyorum.Fotoğrafta gözüktüğünden daha mini:)Maskot gibi,bebeğimin ilk ayakkabılarını saklamayı düşünüyorum.O kadar minik ve sevimliler ki alıp tv ünitemizin üzerine koyasım geliyor.Bakıp bakıp seviyorum,bir an önce minnak ayaklarında görmek istiyorum oğluşumun.








Hele bu minnak lacivert ayakkabiları görünce bayıldım.Nasıl bir sevimliliktir yaaa,o kadar ufak ki oyuncak gibi geliyor insana.Miniğime ayakkabı,patik almayı çok seviyorum.Mini mini spor ayakkabılar var kendimi zor tutuyorum hepsini almamak için.Bu papilerimizi Antalya'dan aldık.Kombini de hemen yaptım,papyonlu çizgili tulumumuzla süper olacak kuzucum.









Oğluşum daha doğmadan modayı takip ediyor:)Bu çizgili papilere duyarsız kalamazdım...

Bu arada ayakkabılardan gidiyorum ama bebişime süper battaniyeler aldım.Bebeklerin en fazla kullandıkları şeylerin başında battaniyeler geliyor.Ama bizim battaniyelerimiz biraz farklı:)


Uyku tulumu şeklinde aslında:)Miniğim battaniyenin içerisine girecek şapkasınıda takacağım:)Mavi köpek balığı ve tavşanlı olarak ta aldım.Fotoğraflarını çekince yayınlarım.İlk aylarda kullanmaya pek uygun değil gibi,ama 24.aya kadar kullanılabiliyor.Polar kumaştan yapılmış,yumuşacık:)


Fotoğrafı battaniyeyi aldığım siteden aldım,mavi köpek balıklı battaniyemiz böyle:)Çok tatlı durmuş değil mi....Herkese musmutlu geçireceği bir hafta diliyorum.Miniğim ve benden kocaman sevgiler...




 NOT:(Son fotoğraftaki görsel alıntıdır.)





8 yorum :

zehra dedi ki...

Güle güle kullansın şimdiden. Çok şeker şeyler.

mehtap dedi ki...

gerçekten herşeyin miniği harika oluyor, şimdiden güle güle giysin cicilerini...

tokideki ses dedi ki...

aldıkların çok şeker şeyler inşallah minik bebek dünyaya gelince güle güle kullanır:)
sevgiler...

Duygu dedi ki...

Çok şirinleer,en çok da minnak lacivert ayakkabılarına bayıldım, minicik ayaklarına da çok yakışır :) maşallah :)

acemi gelin dedi ki...

inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın
bu cicileri giydirdiğin günleride paylaşırsın bizimle inşaallh

SeaBelle Cinar dedi ki...

Ömüüürrrr sen neler aldın öyleee, hepsi birbirinden tatlılar..
Ama canım bişii söyleyim, bebişin ayaklarının üstü tombik olursa bu ayakkabılar hiç giydirmeden elinde kalabilir..:( malesef bize öyle oldu daa..Çok üzüldüm bir kere bile giydiremedim 2 ayakkabıyıda.zara lacinin aynıs mavisi vardı giyemedi mesela..Ayakkabı çok almamaya çalış.biraz zor olacak biliyorum :)...sevgiler :)

Büşra Kahveci dedi ki...

Hepsi çok güzel görünüyor :)Allah hayırlısıyla kullanmayı nasip etsin inşallah :)

Burçin'in Hayal ADA'sı dedi ki...

battaniyelere çoook bayıldım :)hepsi güzel ama battaniyeler harika :D sevgiler. burcininhayaladasi.blogspot.com