7 Ağustos 2013 Çarşamba

26.hafta

Heyyyy!!!Biz büyüyoruz,hamileliğimin ilk başlarında geçmeyen haftalar hızla geçiyor sanki:) Bir yandan zaman çabucak geçsin kuzucuğumu kucağıma alayım istiyorum bir yandan da hamileliğimin bitmesini hiç istemiyorum.Gerçekten çok keyifli bir dönemmiş,şükür ki şimdiye kadar sorunsuz giden bir hamileliğim var.Göbeğimin her geçen gün büyümeside keyif veriyor adeta:)Minik canavar iyice hareketlendi pıt pıt tekmeliyor.Çoğu sabah onun hareketleriyle uyanıyorum,o kadar alıştım ki bu duruma doğumdan sonra en çok bunu özleyeceğime eminim.Bebeğime son sürat kıyafet almaya devam ediyorum.o kadar cici kıyafetler var ki bebeğimin üzerinde görmeliyim diye ne görsem alıyorum:)Bir kaç haftadır bebeğimize puset bakıyorduk,bebek puseti almak hiçte kolay değil,beni en iyi anneler anlayacaktır.O kadar komleks bir konu ki aynı anda hem bebeğinizin rahatını düşüneceksiniz,hafif olacak,kolay kapanacak,bagajda ne kadar yer kaplayacak bin bir tane durumu bir anda düşünüp tek bir üründe karar vermeniz gerekiyor.Hamilelikten olsa gerek algıda seçicilik son düzeyde:)Nerde puset görsem incelemeye başlamıştım.İnternetten beğendiğimiz ürünlerin videolarını izledik.Kararımızı Bebe Comfort Elea'da kıldık.Ürün hem çok kolay açılıp kapanıyor hemde diğerlerine göre daha az yer kaplıyor.Puseti çift taraflı kullanabilmemizde cabası:)Anne kucağıda diğer markalara göre çok daha geniş.Rahatlıkla 1 yaşına kadar kullanılabiliyor.Bebeğime sağlıkla kavuştuktan sonra pusetimizle gezmelere çıkacak olmak beni çok heyecanlandırıyor.



Her postta kuzucuğun yeni bir cicisini eklemeyi seviyorum:)Bu şapşik pandayı çok sevdim,kuzucuğuma çok yakışacağına eminim.Puset olayını başarıyla hallettiğimize göre şimdi sıra oda takımına geldi.Yavaş yavaş bakıyorum,bebek mobilyalarında da çok çeşit var.Ben beyaz bir takım almayı düşünüyorum:)Kuzucuğun kıyafetleri o kadar çoğaldı ki elbise dolabı almamız şart oldu artık.Bu ayın sonunda 30 haftalık olacağız kuzucumla:)Ve geri sayım başlayacak,son haftalar nasıl geçecek bilemiyorum ama gücüm yettikçe işime gideceğim ve bebeğime hazırlıklara devam edeceğim:)Bebeğim erken gelmeye karar vermez ise kasım başı gibi doğumum gerçekleşecek inşallah.Doğumla ilgili kendimi korkutmak istemiyorum,herkesin yapısı birbirinden o kadar farklı ki, duyduğum şeylere takılmıyorum.Bir aksilik olmaz ise normal doğum yapmak istiyorum:) 

Bebeğimle ilk bayramımız da geldi:)Herkese şeker tadında çook güzel bir bayram diliyorum.Kuzucum ve benden kocaman sevgiler....




8 yorum :

üsvet dedi ki...

sizede iyi bayramlar ..bebişe bol bol yedir şekerleri:)

white glaze dedi ki...

Merhabalar;
Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
295. takipçin benim.
Bana da gelirsen sevinirim :)
İyi Bayramlar
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com

susperisi dedi ki...

Haftalarımız çok yakın mış =)) Beraber sağlıkla alırız inşallah kucağımza cnm =)) Bende beklerim takibindeyim :* http://susperisi.blogspot.com/

lila dedi ki...

Sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin rabbim insallah.
Birlikte geçireceğiniz nice bayramlar diliyorum canım. Sevgiler.

Zeytin Çekirdek dedi ki...

Ne güzel bir sevinçtir bu :)
Rabbim ayakkabınızı takım yapacağınız günleri de göstersin;)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

Ay çok az kaldı hayırlısıyla yakışıklının gelmesine,çok merak ediyorum kendilerini :)
Cicileri her zamanki gibi çok cici.Şanslı velet,annesi bu denli zevkli ve araştırmacı ruhlu :)
Öpüyorum çok canım.Mutlu bayramlar!

Durucayaşamak-Eda dedi ki...

sağlıkla kucağına alıp güle güle kullanacağın günler gelsin inşallah canım.normal doğum konusunda istersen yazıma göz at belki fikir verir sana.kimsenin doğumu aynı olmuyor ama başka hikayeler okumak beni motive etmişti o dönemde ve normal doğum konusunda çok cesaret verici olmuştu.merak ettiğin birşey olursa da sormaktan çekinme:)sevgiler http://durucayasamak.blogspot.com/2012/01/epidural-normal-dogum-hikayem.html

Becerikli Terzi dedi ki...

Maşallah sana Ömür :) intagramdanda burdanda keyifle takip ediyorum:)
inşallah hayırlısıyla bebeğini kucağına alırsın. Allah'ın izniyle benim düğünümün olacağı hafta sen bebeğini kucağına alıyor olacaksın...

Şimdiden tebrik ediyorum bende seni bloguma bekliyorum :)

http://becerikliterzi.blogspot.com/2013/08/kitap-alsverisim-1.html