26 Ağustos 2013 Pazartesi

neler yapıyorum:)

Paylaşımın başlığına bir türlü karar veremediğim için ''neler yapıyorum'' diyiverdim.Bol fotoğraflı çoğunluğu instagram da paylaştıklarımdan oluşan ordan burdan şurdan bir yazı yazmak istiyorum müsadenizle:)Bu haftanın başlamasıyla 29.haftamıza girmiş bulunmaktayız.Amanınn!!Zaman gittikçe azalıyor sanki.Kuzucum bu aralar inanılmaz hareketli,sürekli tekmeliyor beni:)Hiç acımıyor annesine ben o tekmeleyince yapacağımı biliyorum ama kıyamıyorum ki...Ani bir dönüş yapsam afallayacak kuzucum!ama kıyarmıyım hiç ona saatlerce göbeğimi izlediğim oluyor bazen:)Unutmadan müzik dinlemeyi çok seviyoruz Lovely baby diye bir albüm var klasiklerden oluşan onları dinliyoruz,ufaklık çok keyif alıyor dinlerken verdiği tepkilerden çok rahat anlayabiliyorum.
.



Daha önce bahsettiğim gibi bu haftasonunu oğlumuza mobilya bakmakla geçirdik.Daha Adana'yı tam gezemeden Mersin yollarına düşüp orada baktık.Kafamızda az çok bir şeyler oluştu gibi,ay sonunda almayı planlıyoruz.Yediklerime ekstra dikkat ettiğim bu günlerde Mersin gezimiz bol yemekli geçti.Sabah evden çıktık Yenice'de sıkma ayran eşliğinde kahvaltımızı yaptık..Öğle yemeğinde Mersin'in meşhur tantunisini yiyip,Foruma gittik.Hava sıcak olduğundan bol bol dinlenme molaları verdik.Kahve Dünyası'nda enfes fondü ve dondurma yedim.Önceden avm gezmek inanılmaz keyif verirdi bana şimdi eziyet haline geldi.Bir çok mağazaya girmeden ,en fazla zamanı bebek ürünleri satan mağazalarda geçirerek dolaştık:)Eve dönmeden önce balık ekmek yemeyide ihmal etmedik,her hafta düzenli olarak balık yemeye özen gösteriyorum.






Bazen süt içmek için çeşitli yollar denediğim oluyor.Hergün yarım lt süt içmek daha önce alışkanlığım olmadığı için zorluyor bazen.Bende corn flakes yada muzlu süt şeklinde içiyorum çoğu zaman:)
Sevdiklerinizle,mutlu,sağlıklı,huzurlu,bol kazançlı bir hafta diliyorum.Minik civciv ve annesinden kucak dolu sevgiler....



8 yorum :

bahar perisi dedi ki...

yine çok keyifli bir post :) iyi haftalar :) bebeğine de selamlar :)

Bağnu Taşer dedi ki...

Hepsi çok güzeller,kurabiyeleri muhakkak deneyeceğim..EVladınızı sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle sevgiler:)

balgözlükız dedi ki...

REJİMİMİN 2.HAFTASINDAYIM VE SUTLU TATLI BİLE YEMİYORUM..Kİ BEN BİR TATLI CANAVARIYIM :)BU FONDUYU GORUNCE BİTTİM OLDUM...BÖHÜÜÜ :))

Serpil dedi ki...

Immm ne güzel görünüyorlar. Afiyet şifa olsun :)

nilgün ilgün dedi ki...

Bu kuzucuk hepimizin küçüğü olacak:)) Seni okurken, kızımın bebek bekleyişini hatırlıyorum:)) Hayırlısı ile kavuşmak dileklerimle:) Sevgiler sana ve küçük kuzuya:)

serpil pustu dedi ki...

sag salim kavuşun birbirinize inşallah,klasik müzik dinleyen bebekler uslu oluyomuş diye duydum geçen hafta:)

derya SEZGİN dedi ki...

Canım paşayı kucağına almaya az kaldı
sağlıkla kavuş inşallah.Her zaman ki gibi çok cici bir post olmuş öpüyorum

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

oooh afiyet bak şeker olsun yarasın bebişine yediklerin :)
kaç kilo aldın ömürcüm?
bbu arada bebişin kıyafetleri çok şirin :)