23 Ağustos 2013 Cuma

son günlerde ben:)

Son günlerde vaktimin çoğunu yemek yiyerek geçiriyorum.Bebeğimin kilo alması için et,tavuk,süt,muz,ceviz,fındık ,kuru üzüm ne varsa yiyorum:) Doktor kontrolumuze iki haftamız kaldı,güzel haberler almak istiyorum.Eşim her gün kuruyemiş tabağı hazırlıyor bizim için:)Özenle ceviz kırıyor,fındık ve kuru üzüm ilavesiyle tabağım hazır oluyor.Hergün eczaneme getiriyorum,akşamda hepsini yedin mi diye sorguya çekiliyorum:)Sürekli bana bir şeyler yedirme çabası içerisinde öğle yemeklerimi,gün içinde yediklerimi sorguluyor.Her gece muzlu süt içme faslımız var ki ben çok seviyorum bunu:)Arada mızmızlanmıyor da değilim,fazla yemeye alışık olmadığımdan zorlanıyorum.Ama bebiş için her şeyi yapmaya değer:)







Kış boyunca hayalini kurduğum taze antep fıstıklarıda çıktı sonunda.Genelde bizim bölgelerde bilinir,firik haldeki fıstıklar kabukları soyulup afiyetle yenir.Ben bir oturuşta 1 kg yediğimi bilirim:)Fıstık alırken dikkat etmeniz gereken şey kabukların buruşuk olmaması ve hepsinin kafadan çatlak olması:)





Aaahh nerde hamileliğin o ilk günleri mışıl mışıl uyuyordum,hayatımın hiç bir döneminde o kadar tatlı uyku çekmemiştim.Şimdi durumum vahim,geceleri uyuyamıyorum en az iki kez tuvalete kalkıyorum,doğru uyku pozisyonunu bulamıyorum bir türlü.Sürekli sol tarafa yatmaktan kulağım ağrıyarak uyanıyorum.Bir yerde okudum hormonlar anneliğe hazırlıyormuş bedeni,uykusuz geçecek bebişli günlere şimdiden alıştırıyormuş.


Oğluşuma kombinler yapmaya başladım bile,kareli tulum ve balıklı ayakkabılarımız çok uyumlu oldular.Minik uzucuk doğunca anne,baba,bebiş uyumlu giyinmeyi planlıyoruz.Hala bebek odamızı almadık,havalar o kadar sıcak ki dışarı çıkamıyorum.Bu haftasonu bakmayı planlıyorum.Büyükçe bir gardıroba ihtiyacımız olacak:)  


Bebişe normal bir kıyafet alamadım gitti.Böyle sevimli şeyler varken klasik bebek kıyafetlerine elim hiç gitmiyor.Çoçuğu şebek edicem sanki:)Büyünce bana kızmaz inşallah...Çok güzel,musmutlu bir hafta diliyorum herkese...Miniğim ve benden kocamann sevgiler...



2 yorum :

pembe mor alg dedi ki...

canm aldığın kıyafetler çok orjinal bi ara nerden aldığını paylaşır mısın bende bakayım:)

Günlükçü Bayan dedi ki...

daha az önce işyerindeki kızlarla yedik :) fıstık