21 Ağustos 2013 Çarşamba

yavru kartal:)

Evet evet yavru bir kartal geliyor:)Minik kuzucuma gelen BJK taraftar takımına bayıldık biz.Almayı düşünüyorduk ama bebişin doğmasını bekleyelim demiştik.Haftasonu bize gelen kuzenim erken davranıp bize çok hoş bir sürpriz yaptı.Anne ve babası Bjk'li olan kuzuya ne alınır tabiki yavru kartal forması ve ayakkabısı.Gerçi biz bebeğimiz büyüyünce istediği takımı tutması taraftarıyız ama gönlümüz Bjk'den yana.Kuzenim eşini zor durdurmuş eşi koyu Fenerbahçeli bu arada:)Nerdeyse kuzuya Fb forması gelecekti:)Annecimde taraftar zıbın takımı almıştı zaten.Forma ve ayakkabımız biraz büyük 12 aylık olunca ancak kullanabiliriz.Ama çok sevimli değilmi,ayakkabılara bayıldım.




Geceleri uyumak çok zor olmaya başladı:( Rahatça istediğim tarafa yatmayı,yatakta dönmeyi çok özledim:)
Son trimestr kendini hissettirmeye başladı.Havaların da sıcak gitmesi inanılmaz bunaltıyor beni.İnsan oturduğu yerde terler mi ben su gibi terliyorum.Bebeğim sağlıklı olsunda herşeye katlanırım ama,eminim doğduğunda minicik bir gülüşü herşeyi unutturacak.Bizden kocaman sevgiler...

Bu arada beni instagramda takip etmek isterseniz tık tık:)





7 yorum :

Günlükçü Bayan dedi ki...

güle güle giydirin inşallah

AYSEL KAYA dedi ki...

güzel gnlerde giydirmeyi nasip etsin Allaah

Sevimli Mutlu Huzurlu dedi ki...

Canımm allah yardımcın olsun inşallahh sağlıkla atlatırsınn bu günlerii :)
Bu cicişlerde pek tatlı yiğenin çok sanslıı :)

Selma's world dedi ki...

ayy çok cici şeyler. bir solukta kucaklarsın inş. cnm. sevgiler.

ilkmuh dedi ki...

oy minik ayaklar bunlarımı giyecek

nilgün ilgün dedi ki...

Heyecanla bekliyoruz:) Minik kartalı:)) Yüzünü gördüğünde bütün uykusuzluklarını unutacaksın, hatta daha çok görmek için uykusuz kalmayı seçebilirsin:)) Sevgiler.

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok ciciler yaa :) maşallah canım Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin