11 Eylül 2013 Çarşamba

miniğimin ismi :)

Miniğimin ismine sonunda karar verdik:)Daha önce bahsetmiştim bebeğimiz erkek olduğu için ismine ben
karar vericektim.Sağolsun kocacım hiç yardımcı olmadı bana:)Hatta bulduğum her isme bir şeyler söyledi.Artık her gören bebeğimizin ismini soruyordu.Ben isim seceneklerini eleyerek ikiye indirmeyi başardım.''Doruk ve Batu'' uzunca süre hangisi olsun diye düşündüm,bir türlü karar veremeyince aldım kocişi karşıma Doruk mu Batu mu? cevap ver dedim:)Cevap Batu:)Anlamı ;üstün gelen,galip,gücü yeten,kuvvetli.
Batu ailemizcede beğenildi,bende çook seviyorum kuzucuğumun ismini.
İsim netleşince hemen bilekliğimi sipariş ettim,doğum günümde elime ulaştı.Çok şirin değil mi?
İlk adım bileklik olarak geçiyor,gören herkes çok sevdi.En sevdiğim bilekliğim oldu bile:)




Karşınızda Baby Shower davetiyemiz:)Bitanecik arkadaşım Tuğçe ile konsepte karar verdik.Oda grafik tasarımcı kuzeni ile düzenlemeleri yaptı.Bugün basımını yaptıracaklar,ben dayanamayıp gelecek konuklarımıza mail attım bile.Detayları fırsat buldukça paylaşacağım.Kuzucum ve benden sevgiler...

14 yorum :

Melislicious dedi ki...

çokkk tatlı tabiiii!!!! çok da güzel bir isim seçmişsin...
hayırlısıyla dünyaya gelsin işallah!

Esra Hanedan dedi ki...

mutluluğun hep böyle kalsın heyecanın her halinden belli :))

Bağnu Taşer dedi ki...

Hayırlı olsun,ismi gibi güçlü kuvvetli bir erkek olsun:)

Deryayla Lezzet dedi ki...

Batu prens ismiyle sağlıkla büyüsün canım.Parti ayrıntılarını bekliyorum öptüm....

Nerwen dedi ki...

Uzun ve mutlu bir ömür dilerim Batu'ya :)

Duygu dedi ki...

İsmini çok beğendim ben minnakın çok havalı isim :) Bilekliğine de ayrıca bayıldıımm çok şekeer :)

pembe mor alg dedi ki...

çok güzel bi isim canm
sağlıkla gelsin miniğim

ilkmuh dedi ki...

çok güzel adı..sağlıkla kucağına al Batu'nu..

hayatapembebakangözler dedi ki...

Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin çok heyecanlısınızdır minik batu için en başta sağlık ve güzellikler le dolu güzel bir hayat diliyorum

bahar perisi dedi ki...

batu... çok güzel isim :) Sağlıkla kucağınıza alın inşallah

Serpil dedi ki...

Bebişinizin ismi hayırlı olsun.Bileklik de çok hoş nereden aldınız öğrenebilir miyim?

SeaBelle Cinar dedi ki...

Çok güzel ismi gerçekten canım, sağlıkla gelsin inşaallahh..Bileklikte çok cici gerçekten, güzel günlerde kullan :) sevgiler..

ömür inandı dedi ki...

bilekliğimi mortakı.com dan sipariş verdim

Eda Özer dedi ki...

çok tatlı bir bileklik ismide çok güzel :)