17 Eylül 2013 Salı

ömür's baby shower hazırlıkları vol 2:)

Yağmurlu bir günden günaydın:)Kaç gündür bekliyorum biliyor musunuz?Adana'ya yağmur yağsın serinleyeyim azıcık diye.Hala klimalara teslimiz çünkü,klima bile kar etmiyor diyebilirm,kociş üşürken ben şıpır şıpır terliyorum,hormonlardan olsa gerek.Neyse şikayet etmeyeyim mutlu sona az kaldı Batuş gelince herşeyi unutturacak eminim:)

Baby shower hazırlıklarımın devamını paylaşacağım ben.Tuğçeciğimin bastırdığı davetiyeleri ve not kartlarını ellerimle kestim tek tek:)
Davetiyelerimizi dağıtma fırsatım olmadı malesef.
Arkadaşlarımı mail yolu ile davet ettim.Renkli zarflar hazırlayıp içlerine davetiyelerimizi yerleştirdim.Partiye gelenlere orda veririm hatıra olur diye düşündüm.



Zarfların içine minik not kağıtlarıda yerleştirdim.Kartların üzerinde ''Siz yazın Batu yıllar sonra okusun''yazdırdık.Gerçi Batu okumadan ben hepsini okudum bile,meraklı anne modeli:)
Renkli zarflar aldım almasına ama bana çok sade geldiler,bende sevimli stickerler alıp yapıştırdım üzerlerine:)Çok cici oldular.


Arkadaşlarım kartların arkasına güzel dileklerini yazıp bana verdiler,davetiyelerinide hatıra olarak aldılar.Miniğim için yazdıkları tüm güzel dileklerin kabul olmasını umuyorum.


Davetiyeleri,yaka kartlarını,kalemlerini tavşanlı sepetimize yerleştirdim.Bunlarla uğraşmak nasıl keyifliydi anlatamam.Normalde iş çıkışı hiç halim olmaz,ama bunları hazırlarken yorgunluk falan hissetmedim hiç.

Böyle bir parti yapıyorsanız,konsepte uygun renkteki kurdeleler kurtarıcınız olur.Ben aklınıza gelecek herşeyi fiyonkladım.Hatta abarttım beyaz olan elbisemi renklendirmek için konsepte uygun olarak sarı kurdeleden kuşak yaptım:)Evde olan kavanozları fiyonklarla süsledim.Renklerimiz sarı ve mavi olunca içeçek olarak limonata ikram ettim.Limonata sürahisinide fiyonkladım.
Kavanozlara marshmallow,draje,jelibonlar,drajeler ve badem şekeri koydum.
Konsepte uygun olsun diye muzlu puding hazırladım.Pudingleri koyacağım kaselerde fiyonklardan nasibini almış bulundular.
Şunu anladım ki bir kere fiyonklamaya başlayınca,fiyonksuz olan herşey çok sade gelmeye başlıyor.Düz mavi çatallar gözüme o kadar boş geldiler ki beyaz kurdele ile onlarıda süsledim.


Bu arada parti büfelerinin olmazsa olmazı bu standlar,cupcake sunumları için mutlaka gerekli.Ben iki tane edindim,bir tanesini cupcake sunumu için diğerinide sarı pet kase kullanıp, kısır servisi için kullandım.
Hazırlıklarımı anlatmaya devam edeceğim,takipte kalırsanız hiçbir ayrıntıyı kaçırmazsınız:)
Miniğim ve benden kocaman sevgiler...






glitter-graphics.com

3 yorum :

serpil pustu dedi ki...

:)ellerine sağlık

SeaBelle Cinar dedi ki...

Herşey süpper gidiyor anlaşılan :) Ellerine sağlık ömürcüm, çok şeker herşey..
Bu arada bende kurdelasız duramam, herşeyi fiyonklarım, hem çok şeker hemde çok ucuza maloluyor :) Sevgiler size kocaman :)

Serpil dedi ki...

Harika görünüyor bence kurdele süslere çok yakışıyor:) Diğer fotoları da bekliyoruz.Sevgiler..