18 Eylül 2013 Çarşamba

ömür's baby shower hazırlıkları vol 3:)

Günaydın:)Haftanın ortasına gelmişiz bile...Haftasonu tam dinlenemeyince günlerin geçmesi çok zor oluyor.Bir an önce cuma gelsin istiyorum.Zira oğlumda bende çook yorgunuz:(


Neyse hazırlık kısmına devam edeyim ben,baby shower partisi hediyesiz olur mu hiç!!olmaz tabiki,sevgili dostlarıma hem kullanabilecekleri hem de'' Batu ve annesini hatırlayacakları''minik hediyeler vermek istedim.



Karar vermem zor oldu tabiki,klasik magnet ve ya şeker vermek istemedim açıkçası.Hediye olarak konseptimizle uyumlu sarı kalpli şirin bir ayna seçtim.Küçük boyutta oldugu için arkadaşlarım rahatlıkla çantalarında taşıyabilir diye düşündüm.Süslü ojeler genelde kına gecesinde tercih ediliyor ama baby showerde neden olmasın diye kırık beyaz renkli bir oje seçtim.Böyle tatlı bir gün çikolatasız olur mu hiç mavi renkte çikolata draje içeren şeker kutusuda misafirlerimin hediyeleri arasındaydı.Arkadaşlarımın çok kitap okuduklarını bildiğimden kitap ayracı hediye etmemem olmazdı.Kitap ayracı ve sarı kalpli ayna favori hediyelerimdi.

Hediyeleri tek tek karton torbalara koyduktan sonra parti büfemizin bir köşesine yerleştirdim.Arkadaşlarım parti sonunda evden ayrılırken verdim.


Hazırlıklara sipariş ettiğim etiketleri yapıştırmak ile devam ettim.Minik su şişelerini tek tek etiketledim.İlk yaptığım deneme başarısız oldu malesef:( Eğer sizde yaparsanız tam orta kısımdan yapıştırmaya başlarsanız muntazam olacaktır.Limonata ikramını minik kadehlerde servis ettim.Parti ikramlarım için menü kartlarıda yaptırdım.Arkadaşlarım bu kısımdada hiç yormadı beni.Herkes arasında anlaşıp çeşit çeşit ikramlıklar hazırladılar.Bende kartlara tek tek getiren arkadaşımın ismini ve yemeğin adının yazdım.Masamız o kadar zengin oldu ki tadına bakamadığım lezzetler oldu.


Süslediğim kavanozlara jelibon,marsmallow ve draje koydum.Konuklarımın rahatça yiyebilmeleri için külahlarımız vardı.Bu külahlar en çok arkadaşımın minik kızının hoşuna gitti:)Masada o kadar çok yiyecek vardı ki sıra bunlara gelmedi.Arkadaşlarım eve giderken külahlara istediklerinden alıp götürdüler.Özellikle çocukların doğumgünlerinde bunu yapabilirsiniz.Minikler inanılmaz mutlu olurlar.
Hazırlık kısmından aktarıcaklarım şimdilik bu kadar.Sırada baby shower parti oyunlarım ve ikramlarım var:)Baby shower profesyonel fotoğraflarımız elime ulaşınca paylaşacağım.Miniğim ve benden kocaman sevgiler...



glitter-graphics.com

9 yorum :

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Harikasin canim yaa ellerine saglik cok begendim benim icinde fikir oldu ilerisi icin ;)

serpil pustu dedi ki...

:)ne güzel heyecanlar

sakLı bahçem :) dedi ki...

merhaba :)
harika şeyLer payLaşmışsıN :) orda oLup seNiN mutLuLuğuNu payLaşıp ciciLere sahip oLasım geLdi :)
izLemeye aLdım seNi caNım :)

meri dedi ki...

şanslı bebişine sağ sağlim kavuşursun inşallah

gun koseoglu dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel olmuş :)

Begum Salurvan dedi ki...

aaayy nekadar güzel olmuş maşallah batu ya:)

PEMBEMAVİ ❤ dedi ki...

Geçen sene mersine gitmiştim yaz tatilinde mersine adanadan gelen çok fazla kişi vardı tanısma fırsatı buldum adanalılarla :9 Çok cana yakın ev pozitifler senınde öyle oldugunu düşünüyorum yazılarından belli :) sevgiler :*

Elifinelizi dedi ki...

ben yoğun iş temposundan yapamamıştım . sizin cicilerinizde çok güzeller . hep mutlu olun

Mavi Boylu, Uzun Gözlü dedi ki...

Merhabalar :)) ellerinize emeğinize sağlık :) su şişelerindeki yazılı etiketleri ve kürdan etiketleri hakkında ayrıntılı bilgi alabilirmiyim ? Ücret olarak ortalama ne kadar tuttu acaba ?