16 Eylül 2013 Pazartesi

ömür's babyshower hazırlıkları vol 1:)

Herkese keyifli musmutlu haftalar:)Biz büyümeye devam ediyoruz 32.haftamıza başladık bile haftaya dr kontrolumuz olucak zamanı durduramıyorum...İlk başta haftalar ilerlemezken şimdi akıp gidiyor sanki.Korkularım,kaygılarım,heyecanım hepsi birbirine karışmış durumda.Neyse geçtiğimiz cumartesi Baby Shower partimizi yaptık.Hayatımın en güzel günüydü diyebilirim.Sevgili arkadaşlarımla eğlenceli saatler geçirdik.Ben Baby Shower  hazırlıklarımızdan başlayarak anlatacağım.Bir kere böyle bir parti planlıyorsanız tek başınıza yapmanız çok zor.Benim tatlı arkadaşlarım hiç yormadı beni,ben ufak tefek süslemelerle ve onlara vereceğim hediyelerle uğraştım sadece.Öncelikle konsepte karar verdik,ben herşey mavi olsun istemediğimden sarı,mavi,beyaz kullandığımız renkler oldu.Sarı enerjisi çok yüksek bir renk,hemde çok cici:)Renklere karar verdikten sonra yapılacaklar listesi çıkardık.Bir akşam toplanıp geç saatlere kadar topluca çalıştık:)
Bitanecik arkadaşım Tuğçe konsepte göre banner harfleri,yaka kartları,fotoğraf çerçevesi ve sevimli sloganlar taşıyan dudak ve kalp baskılarını yaptırdı.Bize bunları kesip yapıştırmak kaldı.










Tek tek hepsini kestik ve çubuklara çift taraflı bantla yapıştırdık.Fotoğraf çekimi için hazır hale geldiler.Sloganlarımız ''Batu için bir öpücük'' ve ''Kalbim Batu için Atıyor''.Oğlum çok şanslı:)Tuğçecim kendi nişanında kullandığı bıyıklarıda getirdi.
.Bu şirinliklerle harika fotoğraflarımız oldu.Ben çok eğlendim fotoğraflara bakarken:) Fotoğraf çekimini sevgili arkadaşım Gökçe yaptı,parti başlamadan gelip her ayrıntıyı fotoğrafladı.










  Partimizde kullanmak üzere yaka kartlarıda hazırladık.Oluklu mukavva,renkli karton,kurdele,çift taraflı bant ile istediğiniz şekilde kart hazırlamanız mümkün.Yaka kartlarını tutturmak için takı malzemeleri satan bir yerden broşların arkasında kullanılan iğnelerden aldım.Kızlar kartları hazırladı bana onları yapıştırmak kaldı sadece:)Misafirlerimiz için ''Batu Geliyor'',Benim için ''Batu'nun Annesi'',eşime,anneme ve kardeşime özel kartlar hazırladık.


Tek başıma yaptığım süslemeler ise bu ponponlar oldu.Pelur kağıdı kullanarak hazırladım.Yapımı oldukça basit,yaptıkça yapası geliyor insanın.Çok şirin bir görünümü var,ben her akşam işi çıkışı eve geldiğimde birkaç tane hazırladım.Avize süslemesinde,kapı kollarında,parti büfemizin aynasını süslemede,sandalye süslemesinde ve perde fonlarını süslemede kullandım.Hatta bunlardan taç bile yapıldığını gördüm ,çok güzel bir fikir.Nişan,düğün,kına gecesinde fotoğraf çekimleri için kullanılabilir.Ben bu kağıttan çiçekleri çok sevdim.Yapımını ayrıntılı olarak anlatacağım.Belki sizde yapmak istersiniz.


Tuğçecim fotoğraf çerçevesini de tek başına hazırladı.Ben çerçevemi çok sevdim.Sadece köşesine tül kullanarak fiyonk yaptım.


Benim düşünceli arkadaşım göbek kısmına minik bir kalp yerleştirmeyide unutmamış:)Çerçevemizle bir sürü fotoğraf çekildik.
Bugünlük hazırlıklar kısmından paylaşacaklarım bu kadar.Daha bir sürü ayrıntı var.Ufak bir fikir olur belki sizede.Miniğim ve benden kocaman sevgiler....


glitter-graphics.com

10 yorum :

Sevimli Mutlu Huzurlu dedi ki...

Çok güzel olmuş hazırlıklarınızz :)
Batu'ya bir öpücük de bendenn :)

serpil pustu dedi ki...

bizde komşumun kızına 6ay kınası yapıcaz,o ponponların yapılışını rica edebilirmiyizzz :)

Duygu dedi ki...

Çok şeker olmuş hepsii bütün parti detaylarını isteriz :) o ponponları yapmak sahiden çok zevkli ben de elime geçen her kağıtla yapıp duruyorum :)

gun koseoglu dedi ki...

Çok tatlı her şey :) Hayırlısıyla kavuşun birbirinize

acemi gelin dedi ki...

hamile kalasım geldi ne güzel şeyler bunlar yaa

pembe mor alg dedi ki...

canm çok güzel fikirler valla bend ekimde düşünüyoum
sende çok güzel olmuşsun ıg de gördüm:)

Melislicious dedi ki...

ayyyyyyy ne tatlı detaylar bunlar!!! ne güzel hazırlamışsın ne güzel düşünmüşsün detayları!!!!
hayırlısıyla kavuşun diyorum ben de:)))
sevgiler

umudunmaceraları dedi ki...

çok güzel detaylar yakalamışsınız...İnsan bebeği için herşeyin en güzelini istiyor...Herşey dilediğiniz gibi olsun...

gizlitad dedi ki...

Belli ki hazırlık aşaması çok heyecanlı ve eğlenceli geçmiş ;) bize de o heyecanı çok güzel aktarmışsınız ;) hepsi de gerçekten çok güzeller :) elinize sağlık ;) sevgiler...

Gizmonun Hamilelik Günlüğü dedi ki...

Birşey sormak istiyorum siz bilmiyorsanız yapan arkadaşınıza benim için sorabilirseniz çok sevinirim. Bu bannerları yaka kartlarını nerde Ve nasıl ? Anadolu yakasında oturuyorum Kadıköy'deki özalitçilere gitsem yaparlar mı uğraşırlar mı ? Cevap yazarsanız süper olur ;) bilen arkadaşlarda yazabilse süper olur. Teşekkürler...