10 Eylül 2013 Salı

süper doğumgünü:)

Dün benim doğum günümdü:)Sadece doğum günüm demek yetmez hayatımın en güzel günüydü diyebilirim.Minik bebeğimle ilk doğum günümüzü kutladık.Sevgili kocacım bana süper bir doğum günü hazırlamış.Tüm gün beni arayıp sormamasına kızsamda, eve gittiğimde beni karşılayan sürpriz harikaydı.Kapıyı açtığımda renkli balonlar,süslemeler ve minik minik kağıtlara yazılmış notlar karşıladı beni.İşten erken çıkıp neler neler yapmış benim kocacım:)Hiç bir ayrıntıyı unutmamış,miniğimizin adınada notlar koymuş masamıza:)Uçan balonlar,bebek resimleri,kurabiyeler,pasta hepsine bayıldım.

Çok vakti olmadığı için yemeğimizi dışarıdan sipariş etmiş.Ama masayı şahane hazırlamış,hatta bu konuda beni geçmiş diyebilirim.


Notun sevimliliğine bakar mısınız?Bebeğimizin bole sarı olma ihtimali çok düşük:)


Uçan balonların her birine böyle sevimli notlar iliştirilmişti:)


Bu koca göbüşlüde benim:)En çok bu kurabiyeyi sevdim desemm...Kocacım bana çok güzel bir akşam yaşattı.O kadar şanslıyım ki...Binlerce şükür ediyorum,çekirdek ailemizle nice mutlu yıllar geçiririz inşallah:) 


Buda doğum günü pastam kuzucuğum doğum günümü kutluyor:)
Paylaşacağım çok sey var tek postta anlatmAyayım.Bu akşam sevgili arkadaşlarımla baby shower süslemelerini yapacağız:)Tatlı hazırlıklar içindeyim anlayacağınız.Miniğim ve benden kocaman Sevgiler....





11 yorum :

nilgün ilgün dedi ki...

Yavrunuzla nice mutlu yaşların olsun Ömürcüm:) Yaptığı hazırlıklarla, damat beyde 10 puanı kapmış.:)) Ellerine, emeklerine sağlık. Ağız tadıyla kutlayacağınız nice mutlu yaş günleri diliyorum hepinize.

Serpil dedi ki...

Canım çok şanslısın bence çok ince bir düşünce olmuş.Tüm hazırlıklar harika görünüyor. Göbüşlü kurabiye hakikaten çok tatlı :))Nice senelere inşallah sevdiklerinle birlikte..

pembe mor alg dedi ki...

canm benm iyi yıllar gerçekten çok güzel olmuş hazırlıklar

Başak Kırmacı dedi ki...

Çok güzel bir doğum günü kutlamışsınız. Umarım her doğum gününüz böyle neşeli, mutlu ve sürprizlerle geçer. Nice mutlu yaşlara :)

Duygu dedi ki...

Çok tatlıı harika olmuş hepsi, gerçekten çok çalışmış tebrik ederim eşini :) Bebişinizle beraber nice senelere :)

Necla Solen dedi ki...

Eşiniz ve bebeğinizle nice yaşlara:=) Eşiniz çok ince fikirliymiş, kurabiyelere bayıldım:=))) Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

gun koseoglu dedi ki...

ne güzel bir düşünce eşin çok inceymiş gerçekten, birlikte nice güzel yaşlara :)

AYSEL KAYA dedi ki...

iyiki doğdun canım. :)

meri dedi ki...

sevdiklerinle nice mutlu yılların olsun güzel anne..

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

Önce maşallah diyeyim, nazar değmesin. Yeni yaşın kutlu olsun, 2,5 kişilik aileniz inşallah yakında 3 olur:)

SeaBelle Cinar dedi ki...

Süppermiş Ömürcüm nasıl kaçırmışım bu yazını :) Büyük bir sürpriz olmuş gerçekten, iyi yıllar size çekirdek aile :) sevgiler..