11 Ekim 2013 Cuma

ömür's baby shower vol4:)

Merhabalar.Paylaşacak o kadar çok şey var ki sabırsızlanıyorum.Hazır baby shower fotoğrafları elime ulaşmışken hemen paylaşayım istiyorum.Doğuma çok az kaldı sonra vakit bulabileceğimi sanmıyorum.Dün doktor kontrolumuz vardı Batucuk gayet iyiydi:)Uzunca süre bize poz verdi miniğim,eli her zamanki gibi yüzündeydi.Doktorumuzun söylediğine göre bu bebeğin beyin sağlığının yerinde olduğunu gösteriyormuş:)
Bir türlü netleştiremediğim doğum konusunu doktorumla kararlaştırdık.Son haftalara kadar normal doğum yapmak istiyordum ama korkularım artmaya başlayınca vazgeçtim. Doktorum kasım ayını ilk haftası sezeryan olabileceğimi söyledi.Bu aralar inanılmaz duygusalım,her hamilede olur mu bilmiyorum ama etrafımda bir sürü kişi varken kendimi inanılmaz yalnız hissetmeye başladım.Ağlama krizleri yaşıyorum sık sık,Batu'yu sağlıkla kucağıma alınca herşeyi unutacağım inşallah.Neyse ben bir kaç hafta öne yaptığımız Baby Shower fotoğraflarımızı paylaşacağım.Böyle bir organizasyon yapmak isteyen anneciklere yardımcı olur umarım.Hazırlık kısımlarını paylaşmıştım,önceki yazılarımdan takip edebilirsiniz.
Hazırlıklar kısmında tek tek paylaşmıştım.Evde mevcut olan kavanozları kurdelelerle süsleyip,içlerine jelibon,marsmallow ve drajeler yerleştirdim.

Fotoğrafları parti başlamadan çekmenizi tavsiye ederim:)Konuklar gelince buna pek vakit kalmıyor.Biz partimiz başlamadan her ayrıntıyı tek tek çektik.Eşimle bir sürü poz verdik.

Pelur kağıdından yaptığım ponponları her yerde kullandım.İsim bannerini arkadaşlarım hazırladı.


Menümüz oldukça zengindi,parti büfesi olarak konsolu kullandım.Masada ise tatlı ve tuzlu ikramlarımız vardı.Menü kartlarına kimlerin getirdiğini yazmayı ihmal etmedim.


 Annecim ve kardeşim kakaolu bisküvili toplar hazırlamışlardı.Üşenmeden süslemişler birde hepsini:)Gördüğünüz gibi kurdeleler hayat kurtarıyor.Kürdanların ucuna kurdele kesip,boncukla tutturmuşlar.Güzel fikir ben çok sevdim:)


Veee karşınızda baby karpuz:) Karpuzdan puset yapıp içerisine kavundan kafa yaptım.Yapılışı ile birçok video görebilirsiniz.Görenler çok beğendiler,ama yemeye kıyamadık tabiki...


Şimdilik bu kadar:) Sevgiler...

14 yorum :

sakLı bahçem :) dedi ki...

güzeL aNNe cici aNNe :)
çok özeNLi hazırLıkLar yapmışsıN caNım :) bebeğiN ve eşiN hayatLarıNda seN oLduğu içiN çok şaNsLıLar ;)

nilgün ilgün dedi ki...

Çoğu bitti, azı kaldı:) Hayırlısı ile kucaklayın yavrunuzu:))Hazırlıklar da muhteşem olmuş, emeği geçenlerin hepsinin ellerine sağlık. Sevgiler.

nilgün ilgün dedi ki...

Çoğu bitti, azı kaldı:) Hayırlısı ile kucaklayın yavrunuzu:))Hazırlıklar da muhteşem olmuş, emeği geçenlerin hepsinin ellerine sağlık. Sevgiler.

Başak dedi ki...

Maşallah güzel anneye...

Her şey çok güzel, özenle hazırlanmış.Sağlıkla bebişine kavuşman dileğiyle...

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

canım yaz yaz bekletme bızı ne guzel bak harıka seyler yasamısısn baby showerdanefıs gecmıss...ınsallah kuzucugunda huzurla saglıkla dogar..kocamn sevgıler

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

Canım benim herşey harika olmuş :)

bahar perisi dedi ki...

ömürcüm, bende sabırsızlıkla bekliyorum batunun gelmesini. nedense beni de bi heyecan sardı :)
sağlıkla kucağına alırsın inşallah :)

NAZLI DÜNYAM dedi ki...

hersey harika görunuyorrr masallah canım

Emek Kafee dedi ki...

ellerınıze saglık baby shower super olmus blogunuzu cok begendım takıbe aldım .bana da beklerım emekkafee.blogspot.com

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Kendi baby shower partime gittim sayenizde...herşey çok güzel 💗 sağlıkla gelsin inşallah

Eda Dolu Günay dedi ki...

Herşey en ince ayrıntısına kadar süper olmuş :)

Kadriye Dönmez dedi ki...

Merhaba,
Tesadufen gordum blogunuzu. Birsey sorabilir miyim, sarı renk peluru nereden buldunuz? bu tonu bulamiyorum da. Tesekkruler,

Noni Akgüngör dedi ki...

Niloşumun 1 yaş doğum gününe gittim şimdi ;) İlham verebilmek ne güzel :) Hoşgelmiş minik prens :)

ömür inandı dedi ki...

nilosun d.gunu partisi superdi cok begenmistum 😊 baby karpuzu sizde gordummm tesekkurler