7 Ocak 2014 Salı

biz geldik:)

Kocaman bir merhaba.Ne kadar uzun zaman olmuş paylaşım yapmayalı,sürekli blogum aklımda aslında ama bir türlü oturup yazamadım.Özlemişim...
Minigimle kavuştuk biz.31 ekim 2013 16.49'da
Merhaba dedi dünyaya
Tarif et desen edilemeyecek sadece yaşanınca anlaşılacak bir duygu bu
Kuzucum 5 gün önce gelmek istedi,kasım ayını bile beklemedi...
Doktor kontrolune gitmişken kasılmalarımın başladığının farkında bile değilken
Apar topar doğuma alındım
İyiki cabucak olmuş herşey
Kuzucumla kavuştuk birbirimize
Zaman ne kadar çabucak geçen bir kavrammış meğer
Kuzucum 67 günlük oluverdi bile...
Onunla her güne umutla başlıyorum
Sadece onu düşünüyorum hatta:)
İçimden gelenleri bir anda yazıverdim.Kısacık bir merhaba demek  istedim
Kaldığımız yerden oğlumla devam edeceğiz artık.
Miniğim ve benden kocaman SEVGİLER....


glitter-graphics.com

27 yorum :

Fatma Başaran dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun ömür hanım.maşallah çok güzel bir bebek. Rabbim hayırlı sağlıklı mutlu uzuuun bir hayat nasip etsin.tabi anne ve babasıyla beraber.sevgiler

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Çok tatlısınız canım.Allah analı babalı büyütsün inşallah
sevgiler

bahar perisi dedi ki...

merhaba, hoşgeldinizzz :)
maşallah, allah analı babalı büyütsün... :)
tebrik ederim taze anne :)

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Amaann Allah bağışlasın :).Nazar değmesin mis kokulu bebişe :)

anne kaleminden dedi ki...

tebrikler :)

NOWACRAFT dedi ki...

Allah bağışlasın, güle güle büyütün.Sevgilerimle

nilgün ilgün dedi ki...

Batucuk gelmiş:)) Annesi onu benim kokla:) Analı,babalı büyüsün. Şansı, bahtı güzel olsun inşallah. Sevgiler kocaman sana da kuzumuza da.

Nesrin dedi ki...

Aman da maşallah, Allah nazarlardan saklasın.
Ben de 32. haftamdayım, darısı başıma:)

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

minik bebeğimiz hoşgelmiş neşe getirmiş.Allah analı babalı büyütsün.... huzurlu sağlıklı bir hayatı olsun...

emir kokusu dedi ki...

hoşgeldiniz.. bebeğiniz hayırlı olsun allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah :)sevgiler..

Leyla Dogan dedi ki...

Masallah hayirli evlat olur insallah cok hos görünüyorsunuz :-)

bilge dedi ki...

Minik oğlun dünyamıza hoş geldi. Kutluyorum. Allah analı babalı büyütsün. Sevgiler....
sadekahvekeyfi.blogspot.com

Didem Özkan dedi ki...

Hayırlı olsun ve kocaman bir maşallah :)

Durucayaşamak-Eda dedi ki...

Hoşgeldiniz canım tekrardan hayırlı olsun.bu anlatılmaz yaşanır duyguyu yaşamak nasip olduğu İçin çok şanslıyız Allah'a binlerce kez şükürolsun

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

Maşallah kuzuya oy oy!!!
Ne güzel bir duygudur kim bilir..
Nazar değmesin canım.

mehtap dedi ki...

hoşgeldiniz, sağlıkla mutlulukla büyütmeni dilerim tatlı bebeğini, maşallah...

meri dedi ki...

güle güle büyüt mis kokulu yavrunu ALLAH seni ona onu sana bağışlasın güzel kızım

SeaBelle Cinar dedi ki...

Minik batuya merhabalar o zaman :)) sevgiler size kocaman canım :)

Derya Sezgin dedi ki...

Canımmmm gözün aydın Rabbim analı-babalı sağlıkla büyütsün.Mürvetini görmeyi nasip etsin öpüyorum.

gun koseoglu dedi ki...

Maşallah Allah sağlıkla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin eşini ve seni tebrik ediyorum :)

Eyup Yiğit Kartal dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun evladın...
Allah analı babalı büyütsün...Vatana millete ve ailesine hayırlı bir evlat olsun..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Çok sevindim, hoş geldiniz :)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Oyyy kuzum igden takip ediyorum buraya da hoş geldin kuzum..

elif gündüz dedi ki...

Hayırlı olsun canım:)) Allah analı babalı büyütsün sağlıkla...MAŞALLAH

minik dedi ki...

güle güle büyütün,sağlıklı ve mutlu bir hayatı olur inşallahhh,
sevgiler

minik

Eda Dolu Günay dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün Ömürcüm, çok güzel bir bebek Batu. Bahtı açık olsun, sağlıklı uzun ömürleri olsun inşallah :) Ben de beklerim.
http://eshayat.blogspot.com.tr/

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

hayırlı olsun canım çok tatlısınız :)