20 Ocak 2014 Pazartesi

miniğimle ilk ay:)


Biraz gecikmiş bir yazı olacak ama miniğimle ilk ayımızı paylaşmak istedim.Ben 80 gün önce anne oldum.Miniğim hayatıma girdiğinden beri başka bir insan oldum ben.Şimdiye kadar ne yaşadığımın hiç önemi kalmadı bebeğim sayesinde sürekli geleceği düşünüyorum artık.İlk günler zor muydu evet çok zordu.Birbirimizi tanımıyorduk sonuçta, günler geçtikçe bebeğimi tanımaya başladım,ağlama tarzından ne istediğini anlayabiliyorum artık.İlk günler annenin yeni hayatına alışması hiçte kolay olmuyor.Size tamamıyla muhtaç bir varlık var size o kadar bağımlı ki.Uyku yok dinlenmek yok belki ama dünyanın en harika duygusu...Sezeryanle doğum nedeniyle birkaç gün sıkıntılı oldu.Ama herşey öyle hızlı geçiyor ki,dönüp baktığmda o zorlukları hatırlamıyorum bile...
Yeni annenin ilk günlerdeki en büyük problemi emzirme konusu haliyle.Süt arttırma çabası,göğüs çatlakları,bebek doyuyor mu düşüncesi,sürekli emzirme hali kolay olmuyor.Ama alışılıyor,ilk günler bana sorsanız şimdiki halimize geleceğim aklıma bile gelmezdi.Emzirme konusunu ayrıca paylaşmak istiyorum.Bebişle ilk günler sadece onun ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik geçiyor,o kadar minik oluyorlar ki sevemiyorsunuz zaten:)Ben bu süreçte gözümle sevmeyi öğrendim,bebeğimi içimden dua ederek gözlerimle sevdim.İlk ay geçtikten sonra herşey düzene binmeye başladı,saatler süren emme seansları kısalmaya,gaz problemi nispeten azalmaya başladı.İlk günler bebeğime dokunmaya,altını açmaya,üzerini değiştirmeye korkarken şimdi oyunlar oynayarak yapıyoruz.O kadar çabuk büyüyor ki onun hızına yetişemiyorum.Şimdilik işyerime gidemiyorum,dışarı çıktığımda hemen evime gelmek istiyorum.Bebeğimle vakit geçirmek çok keyifli,ne kadar yorgun olursam olayım bir gülüşü her şeyi unutturuyor.Miniğim ve benden kocaman sevgiler...

10 yorum :

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Zor zamanları atlatmışsınız, tabi ki zorluklar da güzellikler de devam edecek ama o ilk endişeler, acemilik süreci en zoru..
Bebeğinizle mutluluklar ve güzel zamanlar dilerim :)

nilgün ilgün dedi ki...

Harikasınız Ömür:)) İkinizi de kocaman öpüyorum. Tanrı güzel günlerini göstersin sizlere. Henüz 80 günlük...Dün gibi. Emin ol 8 yaşına da gelse, 18 e de...Hep dün gibi olacak. Tanrı sizleri nazarlardan korusun. Sevgiyle kal güzel anne.

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

Hakikaten ne de çabuk geçiyor zaman.Ben de hayırlısıyla şu günlere kavuşsam diyorum,sabırsızlanıyorum :)
Batuş'u da kokulu kokulu öpüyorum annesi,en kısa zamanda görüşmek dileğiyle :)

meri dedi ki...

oyy yerim yerim nasıl özledim bebek kokusunu annesi benim için öp kokla :)

ilkmuh dedi ki...

Oyyyy maşallah miniğine...Sevgiler

gun koseoglu dedi ki...

Maşallah :) ne güzel anlatmışsın ablam geldi aklıma bizde yeğenime aynen senin gibi dokunmaya korkuyorduk allah nazardan korusun hemencik büyüyorlar bir bakıyorsun yürümeye başlamış bir bakıyorsun konuşmaya :))

bendenanneolurmu dedi ki...

zaman cidden hızlı geçiyor. hamileliğinin son zamanlarındaydın seni tanıdığımda. şimdi minik Batu 80 günlük olmuş bile:) bana da tecrübe oluyo bu yazılar:)

AYSEL KAYA dedi ki...

:)) büyüdükçe birlikte geçirdiğiniz zaman daha da keyifli olucak heele bi kahkahalar atmaya başlasın :)

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

bence bir emzirme postu hazırla canım ne yiyosun ne içiyosun bunları öğrenmeye ihtiyacımız var :)

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

bence bir emzirme postu hazırla canım ne yiyosun ne içiyosun bunları öğrenmeye ihtiyacımız var :)