23 Şubat 2014 Pazar

batu büyüyor:)

Batucum gün geçtikçe büyüyor..hızına yetişmek ne mümkün,koşuşturmaca ile geçiyor günlerimiz.İlk günler kocaman gelen kıyafetler olmuyor kuzucuğuma:)Bebiş olmak varmış ya gardırobumuz her ay yenileniyor.Batuşum 113 günlük oldu bile:)Kuzucum için her ay fotoğraf çekiyoruz rakamları farklı şekillerde yaparak,her ay babacıkla konsept hazırlıyoruz.Daha önce birinci ayımızdaki fotoğrafımızı paylaşmıştım,çok sevimli olmuştu.İkinci ayımıza 31 aralıktaydı,my first chrıstmas yazılı kırmızı takımımız ve geyikli tacımız batuya çok yakıştı.Batunun oyuncaklarıylada 2 rakamını yaptık,renkli cıvıl cıvıl bir resim oldu.Baktıkça mutlu oluyorum,paşabahçe mağazalarında gezerken görmüştüm my first year adlı çerçeveleri var,12 ay için bir fotoğraf ekleniyor bende fotoğraflarımızı öyle değerlendirmek istiyorum.

3. ay konseptimiz bitanecik teyzoşun sürpriziydi.Daha önce bahsetmiştim kardeşim mimarlık öğrencisi,Batu için tasarladı.Eeee bir mimar yiğeni kolay yetişmiyor:)Her ay heyecanla Batuşun fotoğrafını çekmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz,tabiki bu ay nasıl yapalım diye de düşünüp duruyoruz.Fikirlerinize açığım:)


1. ayımızın fotoğrafına bakıyorumda zaman ne çabuk akıyormuş meğer,bebiş olunca  daha iyi anladım.Önceden ne çok boş vaktim varmış benim şimdi sıkılmaya zaman bile kalmıyor.Ama her türlü yorgunluğa değer dünyanın en güzel duygusu bu,anlatmak anlamsız yaşamanız lazım...Batucuk ve benden kocaman sevgiler...
Bloguma sürekli yazamıyorum ama ınstagramda sürekli paylaşım yapıyorum,bizi oradan takip edebilirsiniz...



3 yorum :

Burçin'in Hayal ADA'sı dedi ki...

bayıldımmm maşallah kuzucugaa :) sevdim bu fikri bizede örnel oluyor :) sevgiler :)

tatlı kedi quen dedi ki...

çok şirin kareler :)

Coşkunlu Figen dedi ki...

bende çok sevdim fikri keşke dedim önceden görseydim süper olurdu neyse artık bende yaşında çekerim değişik pozlar :) sevgiler...