22 Nisan 2015 Çarşamba

kerevizli armutlu bebek çorbası

Bugün bloga post yazma günü ilan ediyorum:) Hazır vaktim varken birikmiş tarifleri teker teker paylaşmak istiyorum.Paylaşacağım tarif biraz farklı gelebilir,çünkü içinde armut var:) Çorbalara neden meyve eklenmesin ki yeterki bebeğimiz sevsin ve yesin.Elma ,yada ayvada eklenebilir.Paylaştığım tarifler bebeğime sık sık hazırladığım ve bebeğimin çok sevdiği lezzetler.Bu arada bebek mama takımlarına bayılıyorum Batuşa çeşit çeşit takımlar aldım.Renkli tabaklar dikkatini çok çekiyor, en son süt içmeyi sevdirmek için üzerinde resimler olan bir bardak aldım. Malzemelerimiz bir patates,iki dilim kereviz,arpacık soğan ve bir küçük armut,tavuk suyu ve zeytinyağı.Arpacık soğan doğranıp zeytinyağında sotelenir.Üzerine küp küp doğranan patates, armut ve kereviz eklenip sotelenmeye devam edilir.İki küp tavuk suyu ve sebzelerin üzerini geçecek kadar su eklenir ve sebzeler yumuşayana dek pişirilir.Kıvamlı bir çorba olacak şekilde blendrlanır.Tüm bebişlere afiyet bal şeker olsun.Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :