22 Nisan 2015 Çarşamba

ıspanaklı bebek omleti

Batu'nun en sevdiği omletlerden birisinin tarifini paylaşmak istiyorum.Bebeğime hazırladığım tarifleri paylaşmayı seviyorum,ek gıda döneminde annelere o kadar faydası oluyor ki.Bebeğim her sabah aynı şeyleri yemesin diye kahvaltıları çeşitlendirmeye özen gösterdim.Daha önce bahsettiğim gibi bebeğimizin yumurta alerjisi yoksa ve yumurtayı seviyorsa işimiz cidden kolay.Yumurtanın beyazınada başladıysanız lezzetli omletler,krepler,pankekler bebeğinizi bekliyor olacak.Hem lezzetli hemde besleyici omletimizin içinde ıspanak,süt,yumurta,dil peyniri,süt ve yulaf kepeği var.Ispanakları iyice yıkadıktan sonra minik minik doğruyorum.
Bir kasede yumurtayı çırpıp,içerisine süt,peynir ve yulaf kepeğini ilave edip iyice çırpıyorum.Teflon tavayı çok az yağlayıp zeytinyağı yada tereyağı kullanabiirsiniz,ıspanakları soteliyorum.Üzerine yumurtalı karışımı ilave edip arkalı önlü pişiriyorum.Batu bu aralar çatal kullanmaya çok hevesli çatalıyla bir güzel hüpletiyor.Omlete ruşeymde ilave ederseniz besleyiciliği artacaktir.Tüm bebişlere afiyet bal şeker olsun.Sevgilerimle..

Hiç yorum yok :