22 Nisan 2015 Çarşamba

Sütlü meyveli bebek tatlısı:)

Batuşun çok severek yediği sütlü meyveli tatlısının tarifini paylaşacağım.Bebekler anne sütünden sonra inek sütüne kolay alışamıyorlar.1 yaş sonrası başladığımız inek sütünü Batu ilk günler hiç sevmedi.Bende sütü çorbalarına,muhallebilerine ve omletlerine eklemeye çalıştım.1 küçük tatlı elmayı ve armutu buharda pişirdim.Minik bir tencereye 1 bardak süt ve ezdiğim meyveleri ekleyip,1 yemek kaşığı irmik ve 1 tatlı kaşığı pirinç unu ilave edip kıvam alana dek pişirdim.Üzerine tarçın ve rendelediğim bademi ekledim.İsterseniz yulaf unuda ilave edebilirsiniz.Bu tarifi gece yatmadan yada sabah kahvaltılarında verebilirsiniz.Hem lezzetli hemde besleyici.Dışarı çıkarken yanınıza alabilirsiniz.Kavanoz mama tercih etmedim hiç,kendiniz meyveli muhallebiler hazırlaarak yanınıza alabilirsiniz.Hem daha lezzetli hem de sağlıklı.Tüm bebişlere afiyet bal şeker olsun.Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :