24 Aralık 2015 Perşembe

Yeni yıl yeni yıl:)

Kocaman bir merhaba:) Ne kadar vefazsızım ben böyle...Büyük  hevesle açtığı blogumu ihmal ediyorum :( Sürekli kendime söz veriyorum düzenli yazacağım diye,ama bir türlü olmuyor ,olamıyor...Ara vermek iyi olmuyor,düzenli ve sürekli yazmak lazım.Bu yıldan bir  dileğimde bloguma düzenli yazmak olsun.

Bu geçen sürede minikom büyüdü,2 yaşına girdi bile:)Ben işime düzenli olarak gidiyorum Batuşum ananesinde.Vakit buldukça kitap okuyorum,örgü yapıyorum,etamin işliyorum.Batuş yokken o kadar boş zamanım vardı ki neden  bu işlerle uğraşmamışım kızıyorum kendime.Yılbaşı ağacımız için minik çamlar yaptım.Örgü bilenler için basit,benim için kocaman mutluluk:) Pinterestte dolaşıp gördüğüm her patterni yapmaya çalışıyorum.
Hatta azıcık bilgimle arkadaşıma bile öğrettim,birlikte yeni yeni motifler deniyoruz.
Sizde yapmak isterseniz önce trabzan yapmayı öğrenin gerisi kolay tabiki zincir cekmeyi bilmeniz lazım:)Youtubede öğretici videolar var,özelllikle yabancı sitelere bakmanızı öneririm.Ağacımı örüp,minik ponponla süsledim bence çok şirin oldu.



Rengarek çam ağaçları yapmazsam çatlardım:) Yılbaşı hediyelerimin paketlerini süsleyecekler bu minnoşlarda:) Tığ işi bilenler hemen anlayacaklardır zaten ,bilmeyenler ise pinterestte patternleri mevcut:) Benden şimdilik bu kadar,keyifli bir gün olsun.Sevgiler...


Hiç yorum yok :