20 Ekim 2016 Perşembe

little bunny

 
Kocaman bir merhaba...Hep kendime söz veriyorum bloguma düzenli yazacağım diye,ama beceremedim gitti.Aslında yazmak paylaşmak o kadar güzel ki.Eski paylaşımlarımı okuyorum bazen,bir nevi günlük burası aslında.Batuş doğmadan önce ne kadar  düzenli yazıyormuşum,tabi o zamanlar diğer sosyal mecralar bu kadar aktif değildi,Batuşla ilgisi yok aslında  kendimi kandırmayayım.Batu büyüdü 3 yaşında artık,okula bile başladı.Bende ufak ufak el işleri yapmaya çalışıyorum.Amigurumiye başladım,örgü yapmaya çalışıyorum kendimce,çarpı işi zaten çocukluktan beri en sevdiklerimden.Sırada ahşap boyama ve patchwork var herseyi öğrenmezsem çatlarım o derece.Bir de vakit bulabilsem neler yapacağımda ancak Batu uyuyunca yada eczanede boş vakit bulunca.


Çarpı işine çook küçükken başladım,o zamanlar seccade yapımı çok modaydı annem kenarlarını bana yaptırırdı,bayıla bayıla yapardım.Şimdi tekrar revaçta,pinterestte o kadar cici projeler var ki hepsini yapmak istiyor insan.Geçen sene Cross Stitcher dergisine abone olmuştum.Dergi her sayısında içinde minik projelerin olduğu bir kit hediye veriyor.Bu minik tavşan eczanede boş bulduğum vakitlerde tamamlandı.Ben çok sevdim,sevimli mi sevimli bir broş olacak.


Ben çok sevdim bu tavşancığı.Bu sefer söz,bu kadar uzatmadan yazacağım.Sevgiler...

 

Hiç yorum yok :