2 Kasım 2016 Çarşamba

minik prenses için:)





Merhaba,bu sefer yazmayı uzatmadım  bravo bana:)
Bu aralar minik minik bebişler giriyor hayatımıza,bende onlara küçük hediyeler yapmaya çalışıyorum.
Geçen ay başında doğan prenses için doğum panosu yaptım. İlk kez yaptığım pano İdil Umay için oldu.Sırada yapacağım iki minik daha var.Yapması çok keyifliydi ,zaten kız bebek olunca renkler daha bir tatlı oluyor.Kanaviçe de,tığ işi oyuncaklarda kumaş kullanılınca çok seviyorum.Bende sevimli kumaşlardan minik banner yaptım ,çok cici oldu bence,umarım tatlı annemizde beğenir.Renklerde çok pembe kullanmak istemedim,sarı rengini çok severim sıcacık bir havası var.Mint rengi bu aralar favorim.





Gelsin sıradaki panolar,miniklerin odasında küçücük bir hatıram olacak daha ne isterim.Bunlar hep minicik mutluluklar işte.Sevgiler..


Hiç yorum yok :