7 Şubat 2017 Salı

annem için:)

Merhaba,düzenli yazmaya söz verip bir türlü yazamadığım blogum:)Bu sefer kesin dönüş yaptım desem inanır mısınız?Birkaç gündür blogumu düzenlemeye çalışıyorum,okuma listemi güncelledim yeni paylaşım yapan arkadaşlarımı okumaya çalışıyorum.Burası benim günlüğüm düzenli yazamasamda 5 yıllık birikimim var.Ara ara yaptığım el işlerim,tariflerim,hamilelik günlerim,tatil paylaşımlarım var.Yazmaya devam edeceğim belki birilerinin işine yarar paylaştıklarım.
Instagram hayatımıza girmeden önce daha çok vakit ayırırdık  bloglarımıza.bence geri dönme vakti gelmiştir,ben bu sefer döndüm ,buradayım.Uzun zaman yazmayınca çenem düşmüş olabilir.

Vakit buldukça etamin işi yapmaya  çalışıyorum,kendime değilde sevdiklerime yapmayı daha çok seviyorum.Bendeki kuş sevgisi bir başka,kuşlu her objeye bayılıyorum.Anneciğime bu sevimli kuşu işledim.İlk yaptığım işlerdendi bu sevimli kuş.Anneme ilk kez kendi el emeğim olan bir hediye verdim.Evinin baş köşesinde görmek beni çok mutlu ediyor.Sizde merak sardıysanız bu işe böyle minik çok renk geçişleri olmayan motiflerden yaparsanız daha olay adapte olursunuz.Keşke daha çok vakit bulabilsem de yapabilsem diyorum,emekli olunca o vakti bulacağım bu gidişle:)Pinterestte o kadar güzel fikirler var ki hepsini yapmak istiyorum.Yazmak paylaşmak çok güzel.Görüşmek üzere,Sevgiler...

Hiç yorum yok :